又係07年大總結啦
我唔會唔記得今年我同大家經歷的野嫁!
今年實在太突別啦!
1月:中學第一次打學界...同connie..糖..籃球隊建立的一個月
成個月都係已籃球為主..好開心
2月:唔洗打學界因為係新年呀又好多$哈哈
3月:一個好唔開心的一個月...因為我搞到成隊波好齒D沙咁..哩D野都唔好提啦
4月:同呀琳開始玩的時候...大家講下玩下..咁好快過左路
5月:平凡學生一名
6月就快放暑假..又冇功課勁開心..仲識左呀恆佢地!!
7月..識左玉琪
8月:因為教會好辛苦
9月勁多野搞囉開學
10月同唔糖好番
11月同呀包......
12月葛褔臨我有份幫手做部談員...但係係個一日我傷左一個對我好重要的人呀 對唔注呀!
各位fd請大家合起眼晶
想番起自已07年同自已同神許下的成落
有幾多係實現的
有幾多的時間係比我地慢慢咁去方廢左的
仲可以想下係哩一年最開心..最唔開心的時間係邊個倍你
我地今年有咁多人..咁多開心..唔開心的事發生..
咁我地又有冇去感恩有咁好咁充實的一年呢
定係去麻願點解會有咁的一年呢?
|