陳奕迅-開不了心
一想起再累也是要做人 我的思緒便繃緊 誰又要大家比我還擔心 胡亂地鼓勵人 一想起往日某段抱憾 不要用笑話迫我暫時興奮 難度怕我一不快便輕生 輪流伴我談心 散心 不開心就不開心 也別勉強的慰問 但求隨著我的心 灑脫地尊重我的傷感 別要不開心便找開心 去避過我的良心 消化憂鬱後 才令我拾回自信心 一想起戰亂破壞了文明 我怎可以沒有知覺 告訴我幸好這裡沒有飢荒 難度便可快樂 一想起我們有話要講 未曾被聽見便閉幕 猶幸我愛惜這個地方 仍然盛放 不開心就不開心 也別勉強的慰問 但求隨著我的心 灑脫地尊重我的傷感 別要不開心便找開心 去避過我的良心 消化憂鬱後 才令我拾回自信心 不開心便找醫生 吃藥吃到不會恨 但求藍調更興奮 迫我大笑情況更傷感 不開心未必不堪 快樂也要找原因 一瞬間低落 然後我自然又再生 最後塵埃跌定 我便會翻生
今日叉d遲到= =''
仲要坐錯車 樣衰到死
仲算番到去 冰:sor呀!
就咁過左一日= =''
琴日同呀包講下電話都冇咩野啦都係咁
之後又搵下吳sir
搵下周慧講下電話心係就zzzzz
今日考art超搞笑
我地搵察膠出貓囉XD
好好好開心呀=]
爆開心呀
因為............
xx日我就生日啦=] 7月3號呀(自已計下啦仲有幾多日)
希望收到超巨型蛋糕(走蛋同走糕呀唔該)
2年生日都冇人記得咁制(每年計起10個都冇)連爸爸媽媽都唔記得T^T
友人上年我生完日你先識我 同你講完你仲話講過會做個我食到的走奶蛋糕比我嫁
我仲記得嫁 =]