留cm thxx
哈哈今日番崇拜n家祈
好正呀之後大校褔玩傳聖火但係...著校服囉= =''
最後我地call整''快勞''ok啦!XD
近排不斷改變緊自已的生活--朋友
發現咁樣過生活都可以好沖實好精彩
覺得自已醒左好多
話曬都大個左嗎=] {冇聊}
哩排我真真証証咁感受到神比我的愛
神比我的恩典
仲記得有位郭小姐同我講過:神的恩典唔係用眼可以睇到嫁
要用心.深深咁去拎會嫁
係佢講個一刻我都唔明點解但係now我明啦明曬啦
重點1:唔該我講過好多次我番教會唔係因為邊個人去番--係為左
主耶穌去番n我追求家員哩個明份都係
係因為我真係想去位身比 上帝
如果係因為人已出聲我覺得1D意思都冇
如果係因原一個人去追求的話
咁你信個個就唔係上帝唔係主係果果人
黑旋風:比心幾呀愛所愛你的上帝
做一D神所喜悅的事
培敦校褔:我地一齊努力為主功作
令神的褔音不單只係ptss
已係ptss已外=D
yuki小姐上面我冇爆到你係郭小姐係咪好好人呢=]
你呀仲有3科比心機呀多謝你所考懂我咁多屬靈的野 thx
比較:你都要比心機呀多謝你做我的聆聽者
ck記注簡一條你覺得好的路..神永遠都等緊你 你叩門就給你開門明唔明?? |