哈哈 今日多得小燕仲於買齊曬d野
但係都覺得唔好睇
算啦.\_/.''點都要試下嫁啦
多得小燕
番黎的時候我地談論緊拎得救的問題
發現原來我一值的想法係good嫁
太開心啦 今日除左買左一大堆好唔襯我的3之外
係信仰方面都係一個大令受呀
小燕放心啦
我唔會因人去做
我知咁樣係對我冇益嫁=]
今日同小燕出街
比佢如為佢係大肚婆 真係笑死呀
今日曬錯左相= =''失敗
今日小燕話我乖左..
我都知嫁啦 開心到曬
今日整左d野比友人
希望比到佢啦
哩排忙忙地咁啦
要准備好多野去升家員
但係都值得的
哈哈金錢上都係一個好大的資出
又要買禮物.又要買哩樣.又要買個樣..重點係要買裙呀
算啦張我的的第一次買裙''n''著裙比左主都係一件好事黎的
今日家會問有邊個知道自已可以係七月升家員.我都有上去
但係我就唔敢問題都唔知分享的時候點算
好緊張呀 點都好等睇我分享啦 篇分享改左數十次但係都係覺得唔好
一定要張最好的比上帝 唔係是但呀
目標:拎得救..交十份一 =]
各位同志加油呀!!!!
哈哈仲有18日生日路