今日原本係我地濠江ge男a 4x100
唉~諗住今日會有d野做下丫.....
點知今日去到濠江~~~
濠江 d 臀部幽靈怪竟然同我地講我地冇報名wo!!!
聽到之後真係完全5知俾d咩反應佢地好lo~~~
爆無奈lo~!!!!!
之後同我個fd坐係個足球場d位到睇人地跑~~~
哇~~真係悶到痴哂肺lo~~~5係講笑~~~
頂~~~so我下次都5會再參加呢d咁ge比賽ar!!!!!
費事又哂左我一日ge時間ar~~~
=...=