~x幻翼ReXx~
                  有了你的我,

                           才是真正幸福的我...

          你永遠是我的一生 有你的存在才值得我去珍惜和保護 ..
xReXx
暱稱: xReXx
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
最後一日~
久違的Up Blog日~
唉~傷了
唔想做人..
唉~我自己好亂呀..
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 36
今日人氣: 3
累積人氣: 492
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 10 日  星期三   晴天


久違的Up Blog日~ 不屑 分類: 未分類
好耐都冇up blog啦~

不爽EvErY dAy,,  > <

今日一想up blog就俾人鬧lo~
唉!!!真係爆無奈lo~
恨透老豆與老母
真係不想佢地係呢個世界上
我永遠恨佢地~~
唉!!! un happy today
next day happy嗎???
係人ge都5知啦~~
希望happy啦~~haha  ""
唉!!!我都5知講d咩好啦~~
算啦~~你地全部人都想要安慰我呢個咁細小ge心靈.......
就..........................................留CM啦~~
留ge話你地會得到我ge神秘禮物,,,,
冇就後果自負啦~~哇haha   





訪客留言 (返回 xReXx 的日誌)


ftuu123 於 2010-04-29 07:35 PM 發表:
cm.........^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cm62627913 於 2010-02-10 02:36 PM 發表:
`↓牙哥;講得好
`陳嘉健=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ar_wing 於 2010-02-10 11:23 AM 發表:
如果無老豆老母,就吾會有你呢.."
coM2eNt.."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



music_nero 於 2010-02-10 02:55 AM 發表:
NO.1"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]