今個星期同左阿輿,金爺,麥傑&狗爺去左澳門遊玩。由於時間真係唔多夠,所以好多地方都係去下就算。不過總算去左唔少地方(甚至我從未去過既地方)。
首先因為金爺個證出問題,所以佢要返香港拎番個證。如是者,我地四個就去左我屋企放低D野+食早餐。新金城D野真係好一般,始終冇食到佢D雞翼 。然後我地去周圍行下,議事亭前地、大三巴同埋海星。之後返一返屋企睇電視睇到點幾就出去再周圍行,買左D野!等到金爺黎到都三點三,不過我地又落錯車=。=∼結果又要搭的士去碼頭。會合金爺後就即去大三巴&博物館,大三巴超多人,所以決定去博物館。澳門博物館都OK既,不過我始終覺得香港歷史博物館正D!行完再去大三巴影下相就要搵野食。
諗住去坤記,不過又行左相反方向,去左荷李活。但又超貴,結果去左間之前未諗過去既地方食野,D野一般啦。然後要搭車返屋企拎野,送狗爺去碼頭返香港(佢要返工>_<)。送完就去左漁人碼頭,去左果度間機舖,見到個幾靚既女仔,而且重點係佢矮過我,可惜佢地又要走-_-!行到返去屋企附近已經近乎冇晒食野既地方開=。=,去左一間怪怪的食店食左碗粥,味道還可以。
第二日,早餐食豬肉丸粥,去左主教山,媽閣廟同埋海事博物館,都係好多人= =!然而搭車去氹仔行下,第一站係澳門大學,好細=。=!第二站官也街,個FEEL同大陸冇分別,買左D中國古式玩具,同埋少少手信。LUNCH就以豬扒包+蛋撻了結左。之後去左碼頭買船飛,見仲有D時間,再去機舖睇囡囡,見唔返尋日果個靚靚囡囡添!!之後搭船返香港,去左新港食貴DINNER後就返深水埔打機了。
|