2Mei... つゐことしぅさにのた
blog.goo.ne.jp/Iv_vImay《2008》
xboa
暱稱: MaymI..
最新文章
2007-12-31
电发了..
去死去死··
2007-12-30
2007-12-29
文章分類
全部 (234)
9唔搭8 (2)
Look (3)
Music.. (6)
My liFe!! (157)
Tour.. (2)
''Mood'' (48)
~另类 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
2007 年 10 月 29 日  星期一   晴天


)**( 分類: ''Mood''

在我看来
生活 中 有好多无奈
好多 我想去做
但是又不可能做得到的
除了 用行动表达
就不能有别的方式去表达吗

只能说明 自己 不能把想法付诸于行动
就算 自己 心酸 无奈 难过


不希望你变
你不可以变
你要和我们一样
那样的我们
才会是快乐的
知道吗
不要变
好不好
还要是原来的我们
 






訪客留言 (返回 xboa 的日誌)


little jing 於 2007-10-30 08:49 PM 發表:
变态的CLOUDY。。哈哈
不要那么悲哀嘛。。。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AOE1314 於 2007-10-30 06:35 PM 發表:
Thanks your comment` x}
妳是hk人嗎?_?{好奇一問}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



風仔^^" 於 2007-10-29 10:10 PM 發表:
路過的...cm"
http://blog.qooza.hk/kennyki
有個中學同學失蹤左..
依家希望佢快d返返學校..
幫手留個cm呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ikus 於 2007-10-29 09:58 PM 發表:
路過的cm!

如果係得既話,唔該你去下依個blog,

http://blog.qooza.hk/ikus或者

http://www.xanga.com/ikusus

我個fd就黎生日啦!我想比個驚喜佢呀!

幫幫手留個cm呀!thx!感激不盡!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]