今日斗地主斗咗成个下皱 夜晚又继续斗 下皱就一直赢 夜晚就一直输 妖 好唔爽呀
同细时候成日玩嘅佢 佢一直同我讲佢D嘢 我发觉 依家D人 真係好早熟啊 比我地哩一代早熟N倍喺度
有D唔理解LOR 呵呵 .. 读好自己嘅书 唔好唸咁多啦..
艾 .. 佢个人..好咗几日又弹翻原形 唔想再话佢啦 话多都晒口水啦 你中意点就点 你中意晚晚咁夜翻 由得你 反正我唔係你老母 你係我老母..你大晒!!