今日笑死
哥哥{郭齊安}佢有個新花名:火機人/死機人-]都唔知點解-___-哈哈!!
隻貓仲好笑,,雙腳企係到,,攞住隻"物"玩,,笑死 : )
今日大把野未交>____<
好想玩dj max,,成日聽家姐講幾好玩 幾好玩,,死啦!!而家真係好想玩呀>__________<
呀!係呀- -我今日多左個老婆xD..
好想坐巴士返屋企- -但係又唔知幾錢xDD…………
{ *ps:咁我係咪雙性的 0 [ ] 0 ! ? }<--特別注意-]講笑x]]
今日講到咁多啦~~~{ps:因為今日冇乜事要講 : ) }
|