好耐冇打blog啦..
今日喊左幾次..
某某人..
其實你想點..
你咁樣..
我好辛苦囉..
我已經煩到爆..
算啦.
一齊已經過去了..
如果你覺得我煩ga話
你出聲啦
你出聲ga話
我唔再煩你..
再冇可能好似以前咁親密嗎?
請不要一次又一次間接傷害我
我永遠猜不懂你要做什麼.想什麼
----------------------------------------------------------
永遠沒有真的友誼嗎..?
誰能跟我做真的朋友.!?
友誼可以一世嗎..?
我不相信..
------------------------------------------------------------
謝同學.
唔好以為我同你講幾句野我就同你做fd..
我跟本都唔想同你做朋友..
不要自作多情..
你曾經傷了我..
我已經比機會你..
點解你一次又一次咁樣傷害我..?
我不知這一次是否又是傷害我..
不知因為傷了太多次
變得聰明了..
但..
聰明的人又會比人呃..
謝同學
你會再呃多我一次嗎..!?
曾經有一段自己以為是真摰的友誼
是一件美好的事
但當想起自己比人傷害
便感到害怕..
-----------------------------------------
我受夠了!
好煩呀!!!
我頭就爆啦!!!
點解咁多咁煩ga事
太婆又入院
唉...
-----------------------------------------
|