3/2晚.
返到去.美美已经系课室呢.
嘸聊嘛,.就同佢一起去兰亭呢...见到细松.话请佢饮也'又呒使.晕死.~~~~~.
买完也'滚返课室呢.,饮汤.好味'...丫全噢.嘸端端叫佐声.吓死鸟.~~~.小玲买佐也被我哋食噢.,~.
好味好味噢.谢谢小玲.....静兒今晚哭喇.问她什么事.她没说....我們就让她静静喇.
鹏帮我买佐M记..好味好味.好耐嘸食过喇.......谢谢噢.
后来班主任叫我哋D班干部出去呢.开佐嗰细会...开完.滚去医务室呢,觉得口龙不舒服噢.
校医开佐药被我,就回教室喇.,雀兒说'她知道我哭的愿意噢.
她说'我近来,侄从学了美术后.逼得自己太紧噢.~~~...呼..是嘛?..
一嗰星期.,省下的钱.付出喇.
钱不少.但却已不重要...我可能真得傻喇.~~~
3/3
今日.三点多醒佐噢.雅诗都醒佐.我哋就讲佐几句也,原来雀兒.淇都醒佐.晕.~~~.
后来.我就继续训呢.超多训过龙.自己起身先.整完也.走前.先叫佢哋起身.
自己就滚去返学喇.捻住去充卡吃早餐.点知.充卡嗰人未来...算呢.
就滚去课室喇...自己一嗰.背书.后来...没也带来吃.又呒可以吃药噢.
后来大琪有面包噢.佢被佐我吃.我吃佐小小.先吃药呢,,,
中午.充卡.吃饭.好耐嘸入饭堂呢,.西西.
吃完.返宿舍.背佐下书.训交.嗰头好重.....
下午.班会...老师俾奖状我哋.
放学.做佐下作业先返去.5想吃也.冲完凉.就自己嗰返课室做作业呢.
苏兒同瓦欣都系度.同佢哋倾计.笑死鸟.`苏兒知我嘸吃饭.被佐鸡蛋同洋桃我吃噢.
谢谢谢谢噢.~~哟呼.
晚修.第一节课就做完作业...心理老师叫我哋听完力就去心理室拿埋嗰奖....晕.
仲要我哋影相.....晕晕晕....
后来.就去练画喇.画得好辛苦.头好痛.就去医务室呢..发烧鸟.吃了摇.回课室...没画呢...
后来.请假去看医生喇.
嗰嗰同学都好关心我噢.都问我有没事.叫我注意身体.
大家都好好....
后来就出门口等爸爸喇.过佐阵,.就到了.看完医生.返K呢.
吃粥.好味好味...
吃完粥吃佐药.滚上房训呢.....
今日系妹同诺的生日噢.
祝他们:'生日快乐.天天快乐.
3/4
今朝去到学校.D同学都问候我呢.谢谢大家的关心噢.
中午.吃妈妈堡得白粥同馒头.好味....用暖饭壶装的.还暖暖的..好味好味,.
吃完.就训交呢.累厄....
下午.精神好多喇,冲完凉.同雀兒去吃饭.聊喇好多.雀兒眼红红喇.
但最后还是硬回去喇...
雀兒.做回自己吧.这样'你会更舒服....
晚修.做完作业.去练画呢.
3/5
还是早起.后来叫埋雅诗喇.
她说一起去吃早餐.
吃完.返课室.最早我哋....
中午.去佐吃饭.难吃,.,,,吃完.返宿舍.做作业,.做到点半,.训佐阵,.
下午第一节.美术课.,去练画呢
放学.做佐下作业.返去冲凉.冲完.去妹度拿汤.就返学喇.
做作业.做厄做厄.
晚修'第一节落课.我很生气.真得很生气,.
你道歉喇.但我却仍然很生气.~~~~!!!!!
没理他...
练画.~算失落的一晚吧.!!!!
3/6
今日.宿舍.系我打扫卫生厄.训过龙.就拉拉声起身喇.
好快就搞掂喇.叫醒佢哋.
自己嗰返学校.买佐早餐.返学校背书喇.
中午.洗头./做作业.要画图.要列表.系宿舍好难做鹅.
整完卫生就走喇.
雅诗话同我一起走.就一起呢.
点知.一楼锁佐门..晕....
就惟有等呢.后来淑K都落佐来.十嗰字先开门...
滚去课室.做作业喇.
下午.我哋班篮球赛噢...好精彩噢...
没吃饭.妹囖佐电话同汤被我,.
就返学喇.嗰嗰都嘸吃饭.,晕晕晕.
今晚.作业不多.
但数学不怎么懂噢.函数.我的弱点/呼~~~/
近来都不怎么好心情.
今晚.没去练画.要开班会.
英语听写.100分.开心.
晚上.古Q我呢.
就聊喇.电话没乜电呢.就飞信息喇.
搞笑的他./...
他说.4月初回来睇我哋呢.
仲话我"没到时见到佢.扮呒识.哈哈哈.
3/7
今日同雀兒,雅诗一起吃早餐.
大佬亨的表哥.转佐来我哋班呢.......今日就返学喇.
今日.上化学课.本来好好的同化学婆提意见.
点知.后来闹交呢.佢都傻BB嗰..蛮不讲理...
下午.放学.全宿舍查电话.卡卡....好才我哋醒.被佐走读生.,^^
不过.佢哋都嘸心查嗰....都系话想吓吓我哋.晕.~~~~
今日系"蚊子生日噢.生日快乐.哈哈.
3/8
今日.自己嗰去吃早餐呢.
早嘛.大家都未起身.
琴晚同岛仔.倾佢噶终身大事.哈哈哈哈.
去到学校.哟.有人呢...
早噢.志雄同健哥(舒健要我甘叫佢.哈哈).
中午.大扫除.干净晒.舒服.
自己嗰滚返课室.嘉颖已经来佐呢./早噢,.
初三.以后.都呒洗返学噢.不过.星期日下午.2点半就要返学喇.都好噢.~~~~
放学.去兰亭买也.然后去佐民心.然后去佐新华书店.,就回家喇.
贤Q我.话佢今朝返佐.
不过下午就出佐HK喇.
原来系有事噢.我祝福尓嬷嬷噢...
早日康复噢.
晚上.同古倾佐阵.训喇,.
眼好痛呢....累厄.`~~~~
发生很多事喇.懒厄.
不愿得打.请见谅.口喜
|