づい. 茵の成長 ∽ 拼圖ˇァ々、
部落格更新为:shayin91106.blog.163.com.
xia0y1n
暱稱: .(∩v∩).'茵茵仔.
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
累.
2008-10-01
上學 第四周.
上學 第三周.
2008-09-14
文章分類
全部 (139)
*.爱爱歌詞. (9)
*.心情. (33)
*.生活點滴. (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 139
留言總數: 35
今日人氣: 20
累積人氣: 2243
2008 年 3 月 9 日  星期日   晴天


2008-03-09 分類: *.生活點滴.

3/2晚.

返到去.美美已经系课室呢.

嘸聊嘛,.就同佢一起去兰亭呢...见到细松.话请佢饮也'又呒使.晕死.~~~~~.

买完也'滚返课室呢.,饮汤.好味'...丫全噢.嘸端端叫佐声.吓死鸟.~~~.小玲买佐也被我哋食噢.,~.

好味好味噢.谢谢小玲.....静兒今晚哭喇.问她什么事.她没说....我們就让她静静喇.

鹏帮我买佐M记..好味好味.好耐嘸食过喇.......谢谢噢.

后来班主任叫我哋D班干部出去呢.开佐嗰细会...开完.滚去医务室呢,觉得口龙不舒服噢.

校医开佐药被我,就回教室喇.,雀兒说'她知道我哭的愿意噢.

她说'我近来,侄从学了美术后.逼得自己太紧噢.~~~...呼..是嘛?..

一嗰星期.,省下的钱.付出喇.

钱不少.但却已不重要...我可能真得傻喇.~~~

 

3/3

今日.三点多醒佐噢.雅诗都醒佐.我哋就讲佐几句也,原来雀兒.淇都醒佐.晕.~~~.

后来.我就继续训呢.超多训过龙.自己起身先.整完也.走前.先叫佢哋起身.

自己就滚去返学喇.捻住去充卡吃早餐.点知.充卡嗰人未来...算呢.

就滚去课室喇...自己一嗰.背书.后来...没也带来吃.又呒可以吃药噢.

后来大琪有面包噢.佢被佐我吃.我吃佐小小.先吃药呢,,,

中午.充卡.吃饭.好耐嘸入饭堂呢,.西西.

吃完.返宿舍.背佐下书.训交.嗰头好重.....

下午.班会...老师俾奖状我哋.

放学.做佐下作业先返去.5想吃也.冲完凉.就自己嗰返课室做作业呢.

苏兒同瓦欣都系度.同佢哋倾计.笑死鸟.`苏兒知我嘸吃饭.被佐鸡蛋同洋桃我吃噢.

谢谢谢谢噢.~~哟呼.

 

晚修.第一节课就做完作业...心理老师叫我哋听完力就去心理室拿埋嗰奖....晕.

仲要我哋影相.....晕晕晕....

后来.就去练画喇.画得好辛苦.头好痛.就去医务室呢..发烧鸟.吃了摇.回课室...没画呢...

后来.请假去看医生喇.

嗰嗰同学都好关心我噢.都问我有没事.叫我注意身体.

大家都好好....

后来就出门口等爸爸喇.过佐阵,.就到了.看完医生.返K呢.

吃粥.好味好味...

吃完粥吃佐药.滚上房训呢.....

 

今日系妹同诺的生日噢.

祝他们:'生日快乐.天天快乐.

 

3/4

今朝去到学校.D同学都问候我呢.谢谢大家的关心噢.

中午.吃妈妈堡得白粥同馒头.好味....用暖饭壶装的.还暖暖的..好味好味,.

吃完.就训交呢.累厄....

下午.精神好多喇,冲完凉.同雀兒去吃饭.聊喇好多.雀兒眼红红喇.

但最后还是硬回去喇...

雀兒.做回自己吧.这样'你会更舒服....

晚修.做完作业.去练画呢.

 

3/5

还是早起.后来叫埋雅诗喇.

她说一起去吃早餐.

吃完.返课室.最早我哋....

中午.去佐吃饭.难吃,.,,,吃完.返宿舍.做作业,.做到点半,.训佐阵,.

下午第一节.美术课.,去练画呢

放学.做佐下作业.返去冲凉.冲完.去妹度拿汤.就返学喇.

做作业.做厄做厄.

晚修'第一节落课.我很生气.真得很生气,.

你道歉喇.但我却仍然很生气.~~~~!!!!!

没理他...

练画.~算失落的一晚吧.!!!!

 

3/6

今日.宿舍.系我打扫卫生厄.训过龙.就拉拉声起身喇.

好快就搞掂喇.叫醒佢哋.

自己嗰返学校.买佐早餐.返学校背书喇.

 

中午.洗头./做作业.要画图.要列表.系宿舍好难做鹅.

整完卫生就走喇.

雅诗话同我一起走.就一起呢.

点知.一楼锁佐门..晕....

就惟有等呢.后来淑K都落佐来.十嗰字先开门...

滚去课室.做作业喇.

下午.我哋班篮球赛噢...好精彩噢...

 

没吃饭.妹囖佐电话同汤被我,.

就返学喇.嗰嗰都嘸吃饭.,晕晕晕.

今晚.作业不多.

但数学不怎么懂噢.函数.我的弱点/呼~~~/

近来都不怎么好心情.

今晚.没去练画.要开班会.

英语听写.100分.开心.

 

晚上.古Q我呢.

就聊喇.电话没乜电呢.就飞信息喇.

搞笑的他./...

他说.4月初回来睇我哋呢.

仲话我"没到时见到佢.扮呒识.哈哈哈.

 

3/7

今日同雀兒,雅诗一起吃早餐.

大佬亨的表哥.转佐来我哋班呢.......今日就返学喇.

今日.上化学课.本来好好的同化学婆提意见.

点知.后来闹交呢.佢都傻BB嗰..蛮不讲理...

下午.放学.全宿舍查电话.卡卡....好才我哋醒.被佐走读生.,^^

不过.佢哋都嘸心查嗰....都系话想吓吓我哋.晕.~~~~

 

今日系"蚊子生日噢.生日快乐.哈哈.

 

3/8

今日.自己嗰去吃早餐呢.

早嘛.大家都未起身.

琴晚同岛仔.倾佢噶终身大事.哈哈哈哈.

去到学校.哟.有人呢...

早噢.志雄同健哥(舒健要我甘叫佢.哈哈).

中午.大扫除.干净晒.舒服.

自己嗰滚返课室.嘉颖已经来佐呢./早噢,.

初三.以后.都呒洗返学噢.不过.星期日下午.2点半就要返学喇.都好噢.~~~~

 

放学.去兰亭买也.然后去佐民心.然后去佐新华书店.,就回家喇.

贤Q我.话佢今朝返佐.

不过下午就出佐HK喇.

原来系有事噢.我祝福尓嬷嬷噢...

早日康复噢.

晚上.同古倾佐阵.训喇,.

眼好痛呢....累厄.`~~~~

 

 

 

 

 

 

发生很多事喇.懒厄.

不愿得打.请见谅.口喜