今日系大佬亨生日噢.
呼呼.琴晚捻住凌晨飞信息被大佬亨祝福佢的.
点知'哩几晚都好眼训鹅.
好早就训佐.11点几醒佐.
捻住飞呢.点知拿住部电话打打下字又训着佐鸟.哎哎.
大佬'不好意思噢.西西.我没心的.
早上.只淇9点多.来电话.
找我出去同大佬佷一起吃早餐呢.
原本都呒愿得起身呢.
难得今日系训到最好的一日.^^
但'后来还是出呢./
大佬亨生日嘛.
去泉聲吃呢.
嗰大佬亨.哎'讲D也.我哋都嘸佢付呢.~~~~
我惟有嘸言以对.哈哈.
后來吃完.本來捻住去稳彤的.
打电话去她家找她.
她屋企人话她出去鸟.
打佢电话又关机鸟.
就嘸去呢.
陪只淇去打耳隆.
未打就惊.傻瓜.&^^.
都说不痛嘛.真是哒.~~~~
打完就滚回家呢.
天气冻.都呒想出去呢.
又一天呢.~~~~
最後'
祝大佬亨;'生日快乐.学习进步.身体健康噢.^^
|