........................................ 你停留咗...
記住留cM`牙..!吾留??哈...你死得la`xD


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

X!aN
xian817
暱稱: ▁▁▌◤★﹥XiaN`
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
係你哋 推動我去寫blog...
G.E.M. 18 plus & Ye...
出貓?!搞笑...
陳勃xD
馬美玉做c9買""食送...
文章分類
全部 (60)
1B`class (3)
2A`class (3)
Korea Trip (5)
miss ma`(姣)系列 (3)
MV`=] (1)
未分類 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 355
今日人氣: 0
累積人氣: 3624
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 18 日  星期五   晴天


蛋炒飯=] 愉快 分類: 未分類

今日返學...

仆街

ar邵花生同糖痣趣小姐,夠la吓

我發火架la

邵花生小姐你好撚煩呀...

係禁講agnXs b-,-

又狂問我攞擦膠,正p街

吊位好冇??

條脷冇毛??

今日放學勁肚餓

諗起Hotcha嗰本3×39℃

               

有教蛋包飯

加上有隔夜飯可以煮=]

跟住煮咗出嚟

落多咗飯-,-

不過又真係幾好味wo^^

2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


眼鏡相=] 分類: 未分類

今日上maths...

唉,有好多都吾識lor-,-

都吾知點計

好q麻煩lor

中文默書100fun

GooD...=]

好多人都係^^

上P.E.好仆街

勁曬

放學同聰聰去眼鏡鋪攞眼鏡

點知佢話6點先送黎

!@$#*+">#...

結果我7點去lag

去相=]

眼鏡盒,吾知點解好似好大個禁-_-

眼鏡

黑白撞色=]

其實個logo勁細,自己都冇話想特別去曬-,-

帶咗之後,其實d頭髮都"姐"住咗個[ b. ]兩三成倒

所以都吾係幾望倒...

你估我會學ar蕉咩??

成個miu miu係框,勁大-.-

仲要佢話買咗成二千幾= ="|||

勁串咀...

2009 年 9 月 16 日  星期三   雨天


配眼鏡+body check 愉快 分類: 未分類

sorry ar

呢班忙咗d,所以好耐冇打blog同比cM`大家...

請見諒=]

今日放學去配眼鏡

今次係我第1次配

上次嗰個係平光-,-

今次真係嚟真

遠視有100,散光有75倒

原來配鏡係好麻煩

視光師睇咗成半粒鐘-,-

買咗副agnes b框

成千蚊...有送鏡

又話有防UV,防花,吾反光,薄鏡...講刮好似好多功能禁=]

佢話基孝有discount lor...

話係學生會搞-,-未聽過lor

副鏡好型,好特別^^

聽日放學去攞

遲d post d相比你哋^^

去做body check

佢話我超重8磅

要-肥

又話我比同年紀嘅人高18cm-,-

禁吳kai勁咪...屈機!!

仲話未來1年可以再高5-8cm

我要6尺高ar..............................................

 

2009 年 8 月 5 日  星期三   雨天


去動漫... 愉快 分類: 未分類

前日同小學fd去咗動漫...

早去,大約12點倒

所以都幾少人=]

佢哋拉我去YES! lor-,-

跟住買咗d ar g.e.m.嘅野

禁啱fd生日...

是但係YES!買咗d野比佢

去睇過結冰可樂

賣哂T-T

飲吾倒呀

跟住去睇多啦a夢

自己本身都好鐘意多啦a夢

於是買咗手機座

今次動漫比書展洗少咗

可能冇勁舞點買la-,-

2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


番禺水戰+再戰書展=] 分類: 未分類

上個星期五去咗番禺...

跟團,吾行自由行

同ar媽,佢fd同佢fd嗰2個仔(佢哋都係讀kh=])

超好玩^^

去咗水上樂園

玩咗大喇叭,大滑板,漂流河...

超正lor=]

個大喇叭超正...

個水泡狂轉,好激!!

買咗張快相,超型-v-

有打星星嘅係我xD,佢超型lor舉中指

大滑板90℃禁垂直滑落去,超正...

沖落去嗰吓超涼^^

個漂流河都幾好

佢漂1段時間就有個水站噴水

側邊又有d水槍比人射d水落漂流河d人

跟住我哋叫人射我哋...

跟住玩反功lor,潑番d水落佢哋度=]

有個水站超正,叫冰河世紀

佢上面有d超凍嘅冰水滴落黎

又有一啲疑似係HKDL嘅小小世界比你睇

不過話明冰河世紀嘛

禁咪得d南北極嘅野lor

玩完之後食dinner

食完去咗睇馬戲...

d氣氛超正,有啲激光狂射

不過個show都係人做得多d

d動物冇乜-,-

都做咗2個鐘倒,好長呀

睇完跟住番酒店

放低咗行李就出去食野

去咗間食麵嘅鋪

d野超平lor

6蚊1個牛肉炒麵炸 !!!

仲要係足料,好味

加埋有c父搓麵

超正=]

6個人食咗牛肉炒麵,羊肉水餃,炒白菜,加4支汽水

都係廿三蚊炸 !!

之後食龜靈X

有3蚊/6蚊/10蚊/18蚊

叫咗2盅$18,1盅$10,1盅$3

跟住3蚊嗰d係涼粉黎lor= ="|||

跟住返hotel sleep la......

第2日去咗黃埔軍校

校章:

孫中山着過嘅軍服

呢把刀係d學生成績好嘅獎

跟住去食自助餐...

嗰間商場超多名店

Lee,Levi's,lacoste,MANGO,burberry......

之後返HK la^^

 

再戰書展

今次我同小學fd再去-,-

買咗Stephy(陪著我走)同Hotcha(3×39℃)星書

同我的低能大肚之道

唉...

原來塞班買斷市...

吾怪得知睇吾倒la-,-

去完書展去MK

係MK買咗個headphone (粒住隻耳果d)

買咗$580...

破產la...

唯有叫ar媽禁多d錢黎la-,-