| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 18 日 星期五  |
蛋炒飯=]  |
分類: 未分類 |
今日返學...
仆街
ar邵花生同糖痣趣小姐,夠la吓
我發火架la
邵花生小姐你好撚煩呀...
係禁講agnXs b-,-
又狂問我攞擦膠,正p街
吊位好冇??
條脷冇毛??
今日放學勁肚餓
諗起Hotcha嗰本3×39℃

有教蛋包飯
加上有隔夜飯可以煮=]
跟住煮咗出嚟
落多咗飯-,-

不過又真係幾好味wo^^
|
2009 年 9 月 17 日 星期四  |
| 眼鏡相=] |
分類: 未分類 |
今日上maths...
唉,有好多都吾識lor-,-
都吾知點計
好q麻煩lor
中文默書100fun
GooD...=]
好多人都係^^
上P.E.好仆街
勁曬
放學同聰聰去眼鏡鋪攞眼鏡
點知佢話6點先送黎
!@$#*+">#...
結果我7點去lag
去相=]

眼鏡盒,吾知點解好似好大個禁-_-

眼鏡

黑白撞色=]
其實個logo勁細,自己都冇話想特別去曬-,-
帶咗之後,其實d頭髮都"姐"住咗個[ b. ]兩三成倒
所以都吾係幾望倒...
你估我會學ar蕉咩??
成個miu miu係框,勁大-.-
仲要佢話買咗成二千幾= ="|||
勁串咀... |
2009 年 9 月 16 日 星期三  |
配眼鏡+body check  |
分類: 未分類 |
sorry ar
呢班忙咗d,所以好耐冇打blog同比cM`大家...
請見諒=]
今日放學去配眼鏡
今次係我第1次配
上次嗰個係平光-,-
今次真係嚟真
遠視有100,散光有75倒
原來配鏡係好麻煩
視光師睇咗成半粒鐘-,-
買咗副agnes b框
成千蚊...有送鏡
又話有防UV,防花,吾反光,薄鏡...講刮好似好多功能禁=]
佢話基孝有discount lor...
話係學生會搞-,-未聽過lor
副鏡好型,好特別^^
聽日放學去攞
遲d post d相比你哋^^
去做body check
佢話我超重8磅
要-肥
又話我比同年紀嘅人高18cm-,-
禁吳kai勁咪...屈機!!
仲話未來1年可以再高5-8cm
我要6尺高ar..............................................
|
2009 年 8 月 5 日 星期三  |
去動漫...  |
分類: 未分類 |
前日同小學fd去咗動漫...
早去,大約12點倒
所以都幾少人=]
佢哋拉我去YES! lor-,-
跟住買咗d ar g.e.m.嘅野
禁啱fd生日...
是但係YES!買咗d野比佢
去睇過結冰可樂
賣哂T-T
飲吾倒呀
跟住去睇多啦a夢
自己本身都好鐘意多啦a夢
於是買咗手機座
今次動漫比書展洗少咗
可能冇勁舞點買la-,- |
2009 年 7 月 27 日 星期一  |
| 番禺水戰+再戰書展=] |
分類: 未分類 |
上個星期五去咗番禺...
跟團,吾行自由行
同ar媽,佢fd同佢fd嗰2個仔(佢哋都係讀kh=])
超好玩^^
去咗水上樂園
玩咗大喇叭,大滑板,漂流河...
超正lor=]
個大喇叭超正...
個水泡狂轉,好激!!
買咗張快相,超型-v-

有打星星嘅係我xD,佢超型lor舉中指
大滑板90℃禁垂直滑落去,超正...
沖落去嗰吓超涼^^
個漂流河都幾好
佢漂1段時間就有個水站噴水
側邊又有d水槍比人射d水落漂流河d人
跟住我哋叫人射我哋...
跟住玩反功lor,潑番d水落佢哋度=]
有個水站超正,叫冰河世紀
佢上面有d超凍嘅冰水滴落黎
又有一啲疑似係HKDL嘅小小世界比你睇
不過話明冰河世紀嘛
禁咪得d南北極嘅野lor
玩完之後食dinner
食完去咗睇馬戲...
d氣氛超正,有啲激光狂射
不過個show都係人做得多d
d動物冇乜-,-
都做咗2個鐘倒,好長呀
睇完跟住番酒店
放低咗行李就出去食野
去咗間食麵嘅鋪
d野超平lor
6蚊1個牛肉炒麵炸 !!!
仲要係足料,好味
加埋有c父搓麵

超正=]
6個人食咗牛肉炒麵,羊肉水餃,炒白菜,加4支汽水
都係廿三蚊炸 !!
之後食龜靈X
有3蚊/6蚊/10蚊/18蚊
叫咗2盅$18,1盅$10,1盅$3
跟住3蚊嗰d係涼粉黎lor= ="|||
跟住返hotel sleep la......
第2日去咗黃埔軍校

校章:

孫中山着過嘅軍服

呢把刀係d學生成績好嘅獎

跟住去食自助餐...
嗰間商場超多名店
Lee,Levi's,lacoste,MANGO,burberry......
之後返HK la^^
再戰書展
今次我同小學fd再去-,-
買咗Stephy(陪著我走)同Hotcha(3×39℃)星書
同我的低能大肚之道
唉...
原來塞班買斷市...
吾怪得知睇吾倒la-,-
去完書展去MK
係MK買咗個headphone (粒住隻耳果d)
買咗$580...
破產la...
唯有叫ar媽禁多d錢黎la-,- |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 12 | »
|