........................................ 你停留咗...
記住留cM`牙..!吾留??哈...你死得la`xD


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

X!aN
xian817
暱稱: ▁▁▌◤★﹥XiaN`
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
係你哋 推動我去寫blog...
G.E.M. 18 plus & Ye...
出貓?!搞笑...
陳勃xD
馬美玉做c9買""食送...
文章分類
全部 (60)
1B`class (3)
2A`class (3)
Korea Trip (5)
miss ma`(姣)系列 (3)
MV`=] (1)
未分類 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 355
今日人氣: 0
累積人氣: 3625
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 5 日  星期五   晴天


有d唔捨得ar...T_T 開心 分類: 1B`class

今日真係有d唔捨得架

話哂全日制嘅最後1日喎 !!

好似好怏過咁添...

亦都有個好消息^^

就係唔洗再食飯盒la xD

YeaH`   仲有3個月就可以出街食=]

I.S.堂...正爆

喪影相=]當留念la~

唔講咁多la...

去相 !!!

←龜龜  ←cY`哥←蘇sIr`←MeGaTr0N=] ←主席,樂,珮  ←臭焦←睡公主`       ←蘇智障xD←郭J`←留家` ←ar`LaM

ps:4/6嘅日誌新增咗miss ma`靚相 !! 記住睇xD

By X i a N

2009 年 6 月 4 日  星期四   時晴時雨


願上帝打柒你xD 忿怒 分類: 1B`class

呢排冇打qZ...

e家打返 !!

今日,我好想打佢哋ar...

打咗1個 la xD

1. 死miss ma`

願上帝打柒我,願上帝打柒我...... (真實對白xD)

咁好死嘅...又賣大包la !!

請食早餐= ="

多錢多到洗唔哂咁...

做親野都有目的

2. 臭何馬

今日ChI

我頂唔順佢囉...

狂扔中文d野落我到= ="

唔鋸佢,跟住囉住支笛1野打落去`

何馬全無還擊之力=]

仲淆埋添xD

3. 蘇智障

上ArT

又喊

唉...

中1都喊成幾ar百次 !!

咁小學咪喊成十萬八千次??

比老師屈一屈就喊哂口咁...

就係咁,我就串咗佢一句

男人大丈夫,流血不流淚xD

仲要成日扮有料喎

自己串又唔夠另串,啾又唔夠啾...

正一智障...

再係咁你日日都比人串到喊ar !!

By X i a N

2009 年 5 月 31 日  星期日   晴天


頂...玩尻射 分類: 未分類

今日同ar藍去MK...

睇咗"翻2"

都幾攪笑

到夜晚去食大家樂

佢叫咗杯珍珠奶茶...

飲鬼哂d奶茶

d珍珠係哂口到= ="

走人嗰陣...

佢居然尻射我 !!

好彩著黑色杉=]

如果唔係,成件杉都...

不過算la~話哂借咗嗰百零蚊唔洗還xD

跟住去咗潮特,信和,chicの堡`

信和有好多 BearBrick 買,儲錢InG...

潮特有好多 Levi's Fenom 買,儲錢InG...

chicの堡有黑色短褲,黑紅格仔杉買,儲錢InG...

睇黎要儲夠幾千蚊先1次過買...xD

By X i a N

2009 年 5 月 29 日  星期五   雨天


100問` 鬱悶 分類: 未分類

我做100問ar...

糖的xD

01:)花名 - 肥囧/肥單

02:)幾歲 - 13

03:)生日 - 8月17日

04:)有咩家人- 媽,爸

05:)住邊區- 觀塘區

---------- 我 系 分 隔 線 ----------

? ` 朋 友 篇 ` ?

06:)數出5位好朋友- 呀LaM` 龜龜,維維,俊`,ar樂`

07:)最囍邊2個- 呀LaM` 龜龜

08:)當你無心情時 ` 會搵邊個 - 龜龜

09:)當你有難時 ` 邊個會幫你 - 龜龜

10:)你無左邊個朋友會吾得 - 冇左邊個都唔得

11:)擇友條件系 - 識搞GAG`有野傾`有一樣既喜好`對我好`

12:)佢出賣你時 ` 你會 - 唔會出賣架喎...

13:)有無朋友愛上過你愛的人 - 唔知啵

14:)最囍朋友同你1齊做咩 - 玩,行街,傾計

15:)囍不囍朋友陪著你 - 囍

---------- 我 系 分 隔 線 ----------

? ` 愛 情 篇 ` ?

16:)現在愛的是 - C.M.C.L.

17:)佢知吾知你愛佢 - 知

18:)佢同你依家系咩關系 - 朋友

19:)有表白麻 - 唔知呢??

20:)你會吾會放棄愛佢 - 應該唔會=]

21:)介吾介意自己男/女友打比第2個 - 唔會

22:)信吾信愛1個人吾洗理由- 唔信

23:)在拍拖麻- 未

24:)拍了多久-未

25:)易呷醋麻- 都幾架

---------- 我 系 分 隔 線 ----------

? ` 學 校 篇 ` ?

26:)讀邊間- KHSS=]

27:)讀邊班- 1B

28:)你個班有幾多人 - 40個

29:)男定女較多 - 男多

30:)班主任系- Miss Ng (唔當miss ma`係我哋班主任l0)

31:)最囍邊個老師 - Miss Ng

32:)最想打邊個老師 - miss ma`xD

33:)最囍邊科 - PE

34:)在班上地位是 - 英文科長 = ="

---------- 我 系 分 隔 線 ----------

? ` 雜 類 篇 ` ?

35:)最想邊個打比你 - FD

36:)身邊有無人驚行雷- 好似冇喎`

37:)行雷時`佢會吾會搵你 - 唔會

38:)鐘意食咩水果 - apple,peach

39:)鐘意咩節日 - 新年 $$

40:)認吾認同至死不瑜既愛 - 睇情形la...

41:)認為自己夠吾夠高 - 唔夠,要吳KaI勁咁高xD

42:)囍出街還是讀書 - 出街=]

43:)你心中最記得既日子系邊日- 汁倒一千蚊嗰日xD

44:)個日有咩意義- 有錢囉xD

45:)會吾會種花 - 唔會!!~

---------- 我 系 分 隔 線 ----------

? ` 選 擇 題 ` ? * 2選1 *

46:)電話vs SMS- 電話

47:)Msn vs ICQ- MSN

48:)情人vs朋友 - 朋友

49:)學校vs屋企 - 學校

50:)媽媽vs爸爸 - 唔知

51:)打波vs跳舞 - 打波

52:)關楚耀vs譚詠麟 - 2個都唔...

53:)陳奕迅vs李克勤- 唔知

54:)容祖兒vs何韻詩 - JoeY=]

55:)TwIns vs S.H.E - 唔知

---------- 我 系 分 隔 線 ----------

? ` 無 聊 篇 ` ?

56:)鐘吾鐘意同陽光玩遊戲 - ok la~

57:)今日飲左未 - 益力多??未= ="

58:)是搞GAG 1份子麻 - 是

59:)囍講笑哄你的朋友還是愛人 - 兩樣

60:)會吾會傻到對住空氣鬧 - 唔會

61:)見到小昆蟲會點 - 踩死佢/閃 xD

62:)屋企賓賓系吾系得成 - 冇賓賓=]

63:)屋企系吾系用金寶綠水 - n0

64:)認吾認同香港始終有你 - 認 `艾粒HK !!

65:)鐘吾鐘意KERORO - 唔中意

---------- 我 系 分 隔 線 ----------

? ` 綜 合 篇 ` ?

66:)同依家情人最有回憶既地方系- 冇情人= ="

67:)訓訓下教會吾會有人打比你 - 會ar!!

68:)如你有..你把聲會好似咩野 - 人-.-

69:)細個個陣可愛麻 - 55

70:)依家系吾系1腳踏2船 - 係1腳踏0船= ="

71:)你愛你依家既情人麻 - 冇情人ar !!

72:)對你情人有承諾麻 - 冇情人-.-

73:)最重要既承諾系咩野 - 冇ar !!

74:)有試過介手麻 - 冇,我唔會自殘=]

75:)最愛你依家既情人麻 - 冇情人-.-

76:)跟現在的情人分過手麻- 冇情人-.-

77:)原因是 - 冇呀`-__-

78:)對你的情人有心淡過的時候麻 - 冇情人-.-

79:)傾得心事既朋友多吾多 - 唔多

80:)你心中的傻婆/傻佬是 - 長平,西施,波兒 ... up 住先xD

81:)朋友對你重要麻- 重要呀`

82:)現在有什麼歌可以表達你心聲 - 陰天假期 (天氣xD)

83:)想同情人講咩野(好長都吾緊要) - 冇情人-.-
84:)想同朋友講咩野(好長都吾緊要) - 我愛你哋呀`

85:)最多可以食幾多碗飯 - 2.5碗

86:)多吾多澡涼- 多

87:)有無比現在的情人叫過你澡涼 - 冇情人-.-

88:)認為自己幾多歲買到DREAM HOUSE - 35呱...

89:)現在既情人系吾系你真愛- 冇情人-.-

90:)現在第2個人囍歡你麻- 誰呀?

---------- 我 系 分 隔 線 ----------

? ` 完 結 篇 ` ?

91:)就泥做完`累麻- 幾啦`=]

92:)最後問你1次`你會愛你現在既情人1314麻 - 冇情人-.-(n題同1答案...= =")

93:)邊個叫你做LI個100問- 自己迫自己`=]

94:)最想比邊個睇到你篇100問 - FD & 同學們...

95:)系吾系做完運動泥 - 打字運動= ="

96:)系吾系比人嬲緊你 - 唔知ar...

97:)原因系- 冇

98:)尾3戈題喇*開心麻 - 問心嗰句,嘛嘛地=]

99:)今日幾多號- 29

100:)完成喇*最想多謝邊個 - 自己,新音響(音樂是我的精神食糧)xD

By X i a N

2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


令你妒嫉的一天xD 分類: 未分類

去咗黃金電腦城

買咗好多野ar !!

去相la...

 ←新音響,有超低音 (中間嗰舊野) xD

新無線電滑鼠,鍵盤xD

最後1樣...

玩開 PSP 正版UMD都知

呢隻Game係HK斷哂貨

竟然係嗰度有xD

佢仲要找多咗錢=]

$150 炸xD

真係要睇?????

5

4

3

2

1

←"塊魂" 唷=]

By X i a N