今日真夠忙AR!!!!
番到學校就要趕忙溫Biology,第一堂就test la!
到第二堂,miss lai要我地即堂 finish 本 workbook。
不斷的在寫呀寫呀!在下課前10 min 完成左。
就即刻做中文WS (今日要交的HW之一),
後來發現本中史WB仲有一頁未做 0.0,
又趕忙的寫寫寫... (busy)
小息時,又要趕忙做埋張中文WS + 溫下堂的Geog quiz...(busy)
為左做埋份中作,我連飯都唔食,
成個 lunchtime 留在 classroom 完成佢...... (busy)
lunchtime 完結前 5min 我都唔放過,
用來溫下堂的Math test...... (busy)
到左最後的一堂,以為終於忙完la,點知...
miss lai要我地即堂抄哂D正確答案在那兩張 WS,
另外,仲要做埋張中文WS......
放學後,又要去留堂...唉...
就這樣忙了一天! So tired!!!
|