好想 go to sleep ar ! 不過,都係打埋呢篇野先。
同隔離那位(Y)相處得幾愉快ge!可惜,miss lai 又話遲下就會調位,難得我剛剛識左前面同後面ge兩位小姐,遲下我地就要分開lu,好唔捨得呀!
老師派左兩張工作紙比我地,叫我地將張工作紙釘起來。我就拎出我的私家機(釘書機),「啪」的一聲就搞掂喇。我隔離嗰位(Y)就眼定定望著我嘅釘書機(相信大家都知道他用意何在吧!)。(Y)在我的同意下拿了我的釘書機時,(Y)隔離行同附近D男仔見到佢手上嘅釘書機,就叫佢(Y)借比佢地用下,佢(Y)就向嗰班人聲稱那是我的,說罷,就還番比我(放在桌上)。跟住最無奈ge事就發生喇!(我諗佢地真係好需要那釘書機。)佢地成班人(about 4-5 人)就不斷的對我說:「靚女,借部釘書機黎用下丫!」無奈下,就借比佢地lo!(這並不代表我承認自己是靚女,只係如果我再唔比佢地,佢地就會繼續叫,那時候是在上課啊!)眼看著,那釘書機比他們搶來搶去,對我而言又加tim 幾分無奈感。(Y)看到他們這個場面,便對他們說:「你地好似成班餓狼咁!」(唉! )
本以為事情會告一段落,點知老師又派多兩張WS比我地釘起來!可惜,只係剩下三個釘,連那三個都用哂後,那班男生又打算向我借釘書機,為免再次重演番剛才咁,我便對他們說:「無哂釘喇!」呢句說話好似重創左佢地咁,失望下繼續問其他人借...... (而家諗番起件事,雖然仍是百般無奈,但係都幾可笑丫!)
~Science Lesson~
T: teacher S: student
T: 咁鹽就包含住...
S: 我好健康嫁!我唔食鹽,我食雞粉嫁!
T: 咁鹽通常會係用黎...
S: 我都話左唔食鹽 咯!
~番屋企途中~
都唔知D遮係唔係同我作對ge,咁難開ge!用左一陣子,有條鐵架就斷了!呢把遮已經係第三把喇!
第一把遮就好難收遮,D鐵架好似有問題咁。
第二把遮係從家中某個地方隨便拿的,用ge時候就發現有條鐵架斷左。
難道我同D遮有仇的嗎?總是不讓我好過!
把遮比風吹兩吹就歪左,真係經不起風浪!
番到屋企先知,原來我剛才係在3號風球底下,用把爛遮保護我番居企!
希望第四把遮唔會好似前三把咁la! |