happy everyday

xiaohaha520
暱稱: xiao-haha
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2022-08-07
2020-11-01
2020-05-27
十年了
聚不會是開始,散也不...
文章分類
全部 (443)
My feeling (226)
我的生活 (180)
我的學校生活 (67)
動漫 (1)
義和團 (15)
未分類 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 443
留言總數: 220
今日人氣: 43
累積人氣: 4488
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 22 日  星期二   晴天


原來 鬱悶 分類: My feeling

原來,我錯了!

我以為我了解他們,

原來,我一點也不了解。

原來,一切都只是我的錯覺。

原來,我們之間有條無形的距離。

是真是假,誰對誰錯,我真的不知道。

我只是想開開心心的度過每一天,真的那麼難嗎?



2009 年 9 月 21 日  星期一   晴天


變 ● 願望 鬱悶 分類: My feeling

尋晚,我睇番一本F.1 時寫的一些心聲,我發覺......變左...所有野都變左。

曾幾何時,大家都是一群天真無邪、純潔的年青人。現在,大家都變了!不知從哪時開始,我開始經常說謊。唉!變了!

在我的心聲中,我曾寫過一句話,那句話是一個願望、希望、昐望。這個願望能夠實現的機會簡直係好微,即使我明知道很難可以實現,我仍抱持住這個願望,而最後這個願望竟然奇蹟地實現了!!!而且,還超出了我本來的願望。那時候,我真的很開心啊!雖然,係等左好耐,但係我都等到喇!這對我來說,簡直係奇蹟呀!當人得到了一直渴求、追求ge野,係唔係就會喪失了以前追求著這樣野的心態呢?因為自己已經擁有左,便不會去理會,或者已忘記自己原來一直都擁有著,漸漸地變得不再稀罕呢樣野。

我得到左之後,再過了一段時間,我變得不再稀罕這個願望,甚至抱持著另一個同這願望相反的願望,我想放棄它!
但我不想到失去左,才發現它對我的重要,我唔想後悔!

縱使如此,但當我現在再睇番那句話,少不免總有點感慨,始終我已失去了當日我寫這願望的心態了。



2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


努力。賣旗!!! 滿足 分類: 我的學校生活

今日去左賣旗。好熱呀!

我同埋四個同學係新世紀附近賣,佢地四個都賣哂全部,而我就賣左一半。無辦法la!我 D客比佢地(其中兩個同學)截哂!10 個有6、7個人都同佢地買左,其他一係在其他地方買左,正係就唔買!算la!反正我的目標只係賣兩頁,而我都達成左!

除我們外,還有另一間學校的學生來賣旗。
我留意到他們中的一個男生,賣旗的態度非常誠懇。
舉個例:
佢叫人家幫佢買旗,佢係會向那人微微鞠恭,然後便說:「先生/小姐,幫幫手,買枝旗丫!」
如果那人已經買左or 唔買,佢都會禮貌地向那人再作一次微微的鞠恭,友善地說:「唔該哂!」
我自問無可能做到好似佢咁!向著個個人都鞠一次恭,就算唔同佢買都係lo!
工作態度咁誠懇,所以我都唔同佢爭客!而且我睇佢都好似賣出左好多,有可能仲多過我tim!不過,佢呢個成果都係值得ge!

 



2009 年 9 月 15 日  星期二   颱風


2009-09-15 分類: 我的生活

尋晚,佢又打比我喇!佢問左我幾個問題,我就好唔誠實咁回答佢。佢問我有無facebook 同 blog,我當然無la!佢又想約我去睇戲,我又話唔得閒。最後以功課為由收左佢條線lu(其實嗰陣我已完成哂D 功課)。對住佢,真係講左好多大話。不過,我覺得係值得嫁!

我細佬一早起身睇新聞,睇下係唔係掛8號風球。終於,如佢所願,由於8號風球的關係,而唔駛番學。當我親眼睇左呢個停課的消息,我就安心咁去訓lu。無幾耐,我細佬叫醒我:「有電話搵你呀!我已經同佢講左你訓緊教嫁喇,不過佢要我叫醒你喎!」那時候,我大概估到會係邊個搵我嫁喇!果然無比我估錯,真係佢地,我亦大概估到佢地想問我8號風球停課的問題,佢地問:「天文台話10:30會掛番3 號風球,咁到時候我地駛唔駛番呀?」對於佢地 ge問題,我好無奈咁答:「咁就梗係唔駛番la!就算係番到去,都只係想到兩三堂,咁番去做咩呀!?」佢地仲好似唔放心咁答:「咁好la!10:30果陣我地再打去學校問下駛唔駛番la!」
點解佢地講極都唔明嫁!?

中午同meimei and vivian就討論緊個model點樣點樣。而家都好期待meimei到時個look!!!

個ar頭打黎叫我ar媽番工,我ar媽就話打風唔番。之後個 ar head又打黎,我ar媽就叫我同佢講佢(my mum)不在,竟然要個女幫佢講大話!?算la!反正又唔係第一次!
大約 1hour later,個ar head 又打黎,我依舊聲稱佢唔係度。唉!成日搵著我黎搞!

我發覺自己呢排成日講大話tim!做人甚艱難!



2009 年 9 月 14 日  星期一   雨天


2009-09-14 無奈 分類: 我的學校生活

好想 go to sleep ar! 不過,都係打埋呢篇野先。

同隔離那位(Y)相處得幾愉快ge!可惜,miss lai 又話遲下就會調位,難得我剛剛識左前面同後面ge兩位小姐,遲下我地就要分開lu,好唔捨得呀!

老師派左兩張工作紙比我地,叫我地將張工作紙釘起來。我就拎出我的私家機(釘書機),「啪」的一聲就搞掂喇。我隔離嗰位(Y)就眼定定望著我嘅釘書機(相信大家都知道他用意何在吧!)。(Y)在我的同意下拿了我的釘書機時,(Y)隔離行同附近D男仔見到佢手上嘅釘書機,就叫佢(Y)借比佢地用下,佢(Y)就向嗰班人聲稱那是我的,說罷,就還番比我(放在桌上)。跟住最無奈ge事就發生喇!(我諗佢地真係好需要那釘書機。)佢地成班人(about 4-5 人)就不斷的對我說:「靚女,借部釘書機黎用下丫!」無奈下,就借比佢地lo!(這並不代表我承認自己是靚女,只係如果我再唔比佢地,佢地就會繼續叫,那時候是在上課啊!)眼看著,那釘書機比他們搶來搶去,對我而言又加tim 幾分無奈感。(Y)看到他們這個場面,便對他們說:「你地好似成班餓狼咁!」(唉!)

本以為事情會告一段落,點知老師又派多兩張WS比我地釘起來!可惜,只係剩下三個釘,連那三個都用哂後,那班男生又打算向我借釘書機,為免再次重演番剛才咁,我便對他們說:「無哂釘喇!」呢句說話好似重創左佢地咁,失望下繼續問其他人借......                         (而家諗番起件事,雖然仍是百般無奈,但係都幾可笑丫!)

~Science Lesson~
T: teacher             S: student
T: 咁鹽就包含住...
S: 我好健康嫁!我唔食鹽,我食雞粉嫁!
T: 咁鹽通常會係用黎...
S: 我都話左唔食鹽 咯!

~番屋企途中~

都唔知D遮係唔係同我作對ge,咁難開ge!用左一陣子,有條鐵架就斷了!呢把遮已經係第三把喇!
第一把遮就好難收遮,D鐵架好似有問題咁。
第二把遮係從家中某個地方隨便拿的,用ge時候就發現有條鐵架斷左。
難道我同D遮有仇的嗎?總是不讓我好過!
把遮比風吹兩吹就歪左,真係經不起風浪!
番到屋企先知,原來我剛才係在3號風球底下,用把爛遮保護我番居企!
希望第四把遮唔會好似前三把咁la!