mich~
最新文章
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 7 月 2 日  星期四   酷熱


鬱悶 分類: 未分類

今日終於要去學吉他啦...

本來要去燒烤架

但係我手頭無咁多錢

所以去唔成

希望無人會怪我

吉他班既Miss好好人

迟到都唔怪我地

不過為咗上學地點

我問左好多路人先去到

好麻煩啊...






訪客留言 (返回 xiaomich 的日誌)


gotoeatapple 於 2010-01-01 11:04 AM 發表:
Happy New Year~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vly2009 於 2009-08-26 01:54 AM 發表:
七夕快樂! 今年有榮少ge祝福,你一定會更幸福!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



b_lam 於 2009-07-15 08:15 PM 發表:
comment>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



gotoeatapple 於 2009-07-04 11:16 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



larrypk 於 2009-07-04 09:49 PM 發表:
一开始就有feel....原來真係你.
CM to you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bachi 於 2009-07-04 08:52 PM 發表:
COMMENT.*3*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xiaomich 於 2009-07-04 03:23 PM 發表:
錢X逸
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



maple_on 於 2009-07-04 03:20 PM 發表:
錢x逸..cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tommyua 於 2009-07-03 09:31 PM 發表:
留個cm先...你係?@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



maple_on 於 2009-07-03 07:34 PM 發表:
CMCM...同下..你係..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]