mich~
xiaomich
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
最新文章
•
慌
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 7 月 2 日 星期四 酷熱
慌
分類:
未分類
今日終於要去學吉他啦...
本來要去燒烤架
但係我手頭無咁多錢
所以去唔成
希望無人會怪我
吉他班既Miss好好人
迟到都唔怪我地
不過為咗上學地點
我問左好多路人先去到
好麻煩啊...
發表時間:2009-07-02 06:59 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 xiaomich 的日誌
)
gotoeatapple
於 2010-01-01 11:04 AM 發表:
Happy New Year~!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
vly2009
於 2009-08-26 01:54 AM 發表:
七夕快樂! 今年有榮少ge祝福,你一定會更幸福!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
b_lam
於 2009-07-15 08:15 PM 發表:
comment>
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
gotoeatapple
於 2009-07-04 11:16 PM 發表:
cmcm
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
larrypk
於 2009-07-04 09:49 PM 發表:
一开始就有feel....原來真係你.
CM to you
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
bachi
於 2009-07-04 08:52 PM 發表:
COMMENT.*3*
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
xiaomich
於 2009-07-04 03:23 PM 發表:
錢X逸
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
maple_on
於 2009-07-04 03:20 PM 發表:
錢x逸..cmcm
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
tommyua
於 2009-07-03 09:31 PM 發表:
留個cm先...你係?@@
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
maple_on
於 2009-07-03 07:34 PM 發表:
CMCM...同下..你係..
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
1
|
2
|
»
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 xiaomich 的日誌
]