今日开始就放假了,之前都放左几日,果几日好闷,好似过左成个月紧.好漫长,.呢几日都觉得好空虚,日日吾系训就系对住部电脑,真系好闷好闷啊,感觉就好似木头公仔紧,无知觉,空虚到好难定.我讨厌紧,好想好想稳工做,一来可以赚钱.二来可以打发时间,.我想稳番兼职.就星期六日做,但边有呢D工啊?又吾系深圳,又吾系HK喔,唉..
D人走噶走,毕业噶毕业,感觉好似个个都离我远去,我吾中意呢种感觉,好似个个都走晒得番我自己一个,好孤独!
吾睇细佬空间都吾知距要走,去深圳做野,boss又走左了,细路仔又走左,亲爱的鹰都毕业了,唉,难道真系大左就会紧?各散东西.好耐都无同boss果班人玩,暑假真系同距地好F,好开心.依家?感觉生疏晒,
过多一个学期,就又要同亲爱的怡say good ,一个学期,都会过得好快,.
假如,时间可以停留,将会多么美好.
时间匆匆留过,D人就鸡飞狗走.
我吾知自己好地地咩事,经期好吾正常,边个可以救我?真系好烦,呢排都好无精神,我想死.果日叫佳佳陪我看医生,紧大个女都系第一次自己去睇医生,又惊自己真系有咩大件事,又惊会吾够钱比,要佳佳陪我行黎行去,真系超级吾好意思,大家最好都累到死下死下,呵,thx.罗静佳.
|