因爲我病左-.-,所以今日番學之前阿媽比左成7粒藥丸比我食a__a
開頭過1,2堂都冇乜野..之后過幾堂啲藥力就發作-___-"
開頭就覺得個頭暈暈地....小息立即落去小食部買d野落肚
上中文堂又發夢~.~完全冇心機聼書...成堂係到hea
英文堂仲慘...比Miss胡教-.-"足足一堂都係係到講英文,
我就唔理佢,同我隔離過d人玩-.-"
TSA英文聼聆聽,冇個字聼得明,等佢對答案我先慢慢抄番落去-v-
補習就好比心機咁做功課,做灑先番屋企- -v"