12月25日 ~~
個日首先去睇戲~
<<蜜蜂電影>>
唔錯嫁~幾好睇
名單:我~冬姐~傅生~唔+薪~曾凸手~陳x3~蕉~
than~就去公園到"ha"~
跟著冬姐就去打邊爐~(基社啦啦隊)
我地就叫埋強強出黎,
我地就超悶咁行~
一路打電話~一路行(約定之後o既活動)
我地就係西鐵到會合埋熙熙
than~我地就去搭西鐵~轉地鐵
去到尖沙咀
之後~同傅生失散左-v-
得番我~強~熙~蕉~陳x3
行下行下~
個個都唔知點去~
跟著我地行左去海岸
見到個月亮~
大到乜咁~
跟著行到去星光大道~
沿途就同傅生講我地係邊~
跟著我聽到~玩具反斗城~!!??
做咩會咁講o既!?
都係熙熙o既意思~
終於會合左佢地~
再會合埋冬姐~
行行行.........
行左好耐~
終於搵到地方食野~
我地食完後~
佢地終於黎啦~mei姐~lin姐同埋貓姐
但係我地都要走lu
歡樂o既時光過得特別快~
係時後講88~
|