雜袁小bolg
一個由呀袁學人正既blog,見人地好happy,So我又玩下,有咩意見可以話我知,等我可以知道,從而作出調整
xidechris
暱稱: 呀袁
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
好耐都冇打blog 啦 @@...
無敵~~返舊脹!!!!!
2007-11-25
on9妹唔好咁on9得唔得
blog主飲醉!!!
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
moon姐個blog
犯善山個blog
恩恩個blog
溫總同何特手個blog
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 20
今日人氣: 3
累積人氣: 609
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 26 日  星期三   晴天


好耐都冇打blog 啦 @@ ~~打返編先 愉快 分類: 未分類

12月25日~~
個日首先去睇戲~
<<蜜蜂電影>>
唔錯嫁~幾好睇
名單:我~冬姐~傅生~唔+薪~曾凸手~陳x3~蕉~
than~就去公園到"ha"~
跟著冬姐就去打邊爐~(基社啦啦隊)
我地就叫埋強強出黎,   
我地就超悶咁行~
一路打電話~一路行(約定之後o既活動)
我地就係西鐵到會合埋熙熙
than~我地就去搭西鐵~轉地鐵
去到尖沙咀
之後~同傅生失散左-v-
得番我~強~熙~蕉~陳x3
行下行下~
個個都唔知點去~
跟著我地行左去海岸
見到個月亮~
大到乜咁~
跟著行到去星光大道~
沿途就同傅生講我地係邊~
跟著我聽到~玩具反斗城~!!??
做咩會咁講o既!?
都係熙熙o既意思~
終於會合左佢地~
再會合埋冬姐~
行行行.........
行左好耐~
終於搵到地方食野~
我地食完後~
佢地終於黎啦~mei姐~lin姐同埋貓姐
但係我地都要走lu
歡樂o既時光過得特別快~
係時後講88~

 






訪客留言 (返回 xidechris 的日誌)


kky941129 於 2008-03-18 06:44 PM 發表:
打qooza`啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kky941129 於 2008-01-18 04:47 PM 發表:
m到 ,,,,
快d打blong啦!!!!
xxxd......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



gta65630 於 2007-12-31 12:01 AM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]