°❀細茵..".     

 

  [來過我日記就吾該留言.呢D系對我既尊重]  * 我愛黑澀會.

xiuyan
暱稱: °❀細茵..".
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-02
2006-09-14
2006-08-30
哎呀呀/.
叼!
文章分類
全部 (132)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
我既相冊...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 52
今日人氣: 2
累積人氣: 5253
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 24 日  星期五   晴天


... 分類: 未分類

今日搭的返都差D遟到..

呢排决心减肥...

但是否成功,,,我就不知道了~=3="

IS堂我不停答低B潘問提...搞到距開心晒..哈哈~

MATHS又系發夢...

Jenifer姐~請問你今日捏左我幾多次? 10 次? 吾止挂...塊面好痛..

同埋你~ 阿Vicky大姐..今日無拉拉打左人四次PAT PAT.,

系米想我冇命返屋K.?

跟住LUNCH落雨,,,\

勁冇引..

跟住今天同Bella放學...

同距傾左好多野...

仲請我吃PIE~

下次請返你~

今晚約左蚊蚊去睇戲..

三個星期前都約定左我..

今晚一定要去...阿媽脑鬧都系甘話,,

同埋等老公放工一起去...哈~

TO lung: 我吾知你XANGA系米同我講..

              但我個日記吾系寫你..

              你都冇鬧我..

              我梗系當你朋友NA~

TO 祥:今日收到你MSG...

          覺得衣家呢一切吾緊要..

          好像你話甘,,.錢冇可以揾..

          吾好亂林野..

          你個死蠢..

          一日比我鬧十次都吾够呀,..哈哈~

 

TO Bass: 對不起..我終於都找到了一個我喜歡的人..

             是因為你上次那個留言..突然讓我覺得你好幼稚..好傻..

             我真的對你非常的反感..是非常...

             甚至開始討厭你..

             怎麼你那麼小氣? 

             我已经說了SORRY...

             不喜歡就算..還鬧我ON9..

             我當時真的想媽到你扑街...

             我上個星期去了SHENZHEN..

             做了甚麼事嗎?

             我想你不需要知...

            你根本沒有想過我... 

            我不會跟你吵下去..

            要不是有朋友的鼓儷..

            我也不知怎辨..

            是想舆你做朋友 ,,

            但這樣看來..

            是再沒有可能~

         



2006 年 3 月 23 日  星期四   晴天


今日落雨∼ 分類: 未分類

今日好悶甘返學..

無聊死了∼

做咩有D人明明吾靚..

但死都要話自己令女噶~

有仔(吾系仔..系TB)要你都算系甘噶NA...

 

就系你拉,,NICOLA!(左邊果個)

吾該留下言平論下呢位小姐系米令女呀..吾該~

PS:跟本冇林過同你會鬧到甘既地步..

    系你無拉拉鬧人~

    衣家好鬼憎你..

    仲以為可以做朋友..

    但你甘講野根本都冇可能...

     一個女仔吾中意你...

    你有冇林過點解?

    如果你做得好距就吾會离開你..

  

PS祥: 你個大苯蛋!!

        苯苯苯~.

      

愛 會躲在哪裡
就像玩猜謎語 可愛又神秘
彩虹 笑得好開心
像愛的鼓勵 鼓勵我們要在一起
或許我們都不懂 什麼才是愛情
我只想跟著感覺前進


*I will Run Run Run to you
 and Run Run Run to you
 自然而然想你 自然而然最甜蜜
 I will Run Run Run to you
 and Run Run Run to you
 自然而然靠近 想自然而然慢慢愛上你*

我 該躲在哪裡
你用照相機 拍下我害羞的表情
看天空 藍得好美麗
像我的心情 不想任何感覺都太著急
或許我們都不懂 什麼才是愛情
我只想跟著心跳前進

REPEAT*

期待有什麼發生 要找到對的人
讓幸福就此產生 比童話快樂
或許現實中 沒有王子公主
不過這就是我們的第一步

I will Run Run Run to you
and Run Run Run to you
自然而然想你 自然而然最甜蜜
I will Run Run Run to you
and Run Run Run to you
自然而然想你 自然而然在一起
I will Run Run Run to you
and Run Run Run to you
自然而然等你 自然而然的愛情
I will Run (Run Run to you)
I will Run (Run Run to you)
自然而然靠近
想自然而然慢慢愛上你 我的你

哈哈,,可愛的Bella~

 KAREN呢張幾Sexy下..引死阿Joy~



2006 年 3 月 22 日  星期三   晴天


頂頂頂~ 分類: 未分類

今日搭的返到學校...

岩岩好...冇遟到~

勁累但系~

MUS堂不停打喊露,,訓到比人鬧...=3="

CHIN好悶..眼訓到聽吾入書..

IS堂吾知MISS POON講乜...距不嬲都費話一大堆..

MATH又系吾明MISS 曾講乜...

跟住LUNCH.,.同SA SA去左富豪度吃..

PTH堂幫Janifer贏左塊波扳糖返來..

開心到距不停甘大叫:

"HALLO KITTY.... 你真系好~ "

然后返到屋K..

今晚要温書了~.

PS底: 你要恨就恨吧~

         我冇所胃...

PS小腸腸: 哈哈..呢個名好搞笑呢~

               你返工辛苦呢~

               勁MIZ U呀 ~



哎哎哎,,, 分類: 未分類

呢排日日都出去...

琴晚又去左小祥祥屋K玩,,,

我挂住BB呢(孔静儀小妹妹)..哈哈...

吾知點解次次去親都吾想返去...

可能因為系我樓下既關系..

返屋K方便...

但呢两日决定悟會再去..

因為阿媽打來吊到我扑街~..

系米好粗口呀? 甘事實系比距鬧得好西利..

但吾知點解我吾驚...

話如果我再吾聽話就"的"我返大6讀書...

我冇咩所胃呀..反正大6同香港差5多姐..

两邊我都玩得開心...

但次次距都甘講...又邊一次來真..

呢两日真系要温書了~

 



2006 年 3 月 21 日  星期二   晴天


琴晚去左荃灣∼ 分類: 未分類

琴晚去左阿祥間公司探班..

系荃灣間M2..

D人都好NICE..

跟住影左D超级樣衰既貼纸相,,,

超冇引∼

跟住就梗系去探阿孔静儀小妹妹啦~

可愛程度爆登...

距自擺左好多POST比我影相..哈哈哈..

祥~.

勁搞野~

呢排成日夜返..

比人閙吾少..

算啦,,,

由距NA~

但我要讀書,,,

TEST一定要成功呀!!!!!!!

文雪茵加油呢~