| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 24 日 星期五  |
| ... |
分類: 未分類 |
今日搭的返都差D遟到..
呢排决心减肥...
但是否成功,,,我就不知道了~=3="
IS堂我不停答低B潘問提...搞到距開心晒..哈哈~
MATHS又系發夢...
Jenifer姐~請問你今日捏左我幾多次? 10 次? 吾止挂...塊面好痛..
同埋你~ 阿Vicky大姐..今日無拉拉打左人四次PAT PAT.,
系米想我冇命返屋K.?
跟住LUNCH落雨,,,\
勁冇引..
跟住今天同Bella放學...
同距傾左好多野...
仲請我吃PIE~
下次請返你~
今晚約左蚊蚊去睇戲..
三個星期前都約定左我..
今晚一定要去...阿媽脑鬧都系甘話,,
同埋等老公放工一起去...哈~
TO lung: 我吾知你XANGA系米同我講..
但我個日記吾系寫你..
你都冇鬧我..
我梗系當你朋友NA~
TO 祥:今日收到你MSG...
覺得衣家呢一切吾緊要..
好像你話甘,,.錢冇可以揾..
吾好亂林野..
你個死蠢..
一日比我鬧十次都吾够呀,..哈哈~
TO Bass: 對不起..我終於都找到了一個我喜歡的人..
是因為你上次那個留言..突然讓我覺得你好幼稚..好傻..
我真的對你非常的反感..是非常...
甚至開始討厭你..
怎麼你那麼小氣?
我已经說了SORRY...
不喜歡就算..還鬧我ON9..
我當時真的想媽到你扑街...
我上個星期去了SHENZHEN..
做了甚麼事嗎?
我想你不需要知...
你根本沒有想過我...
我不會跟你吵下去..
要不是有朋友的鼓儷..
我也不知怎辨..
是想舆你做朋友 ,,
但這樣看來..
是再沒有可能~
|
2006 年 3 月 23 日 星期四  |
| 今日落雨∼ |
分類: 未分類 |
今日好悶甘返學..
無聊死了∼
做咩有D人明明吾靚..
但死都要話自己令女噶~
有仔(吾系仔..系TB)要你都算系甘噶NA...
就系你拉,,NICOLA!(左邊果個)
吾該留下言平論下呢位小姐系米令女呀..吾該~
PS:跟本冇林過同你會鬧到甘既地步..
系你無拉拉鬧人~
衣家好鬼憎你..
仲以為可以做朋友..
但你甘講野根本都冇可能...
一個女仔吾中意你...
你有冇林過點解?
如果你做得好距就吾會离開你..
PS祥: 你個大苯蛋!!
苯苯苯~.
愛 會躲在哪裡
就像玩猜謎語 可愛又神秘
彩虹 笑得好開心
像愛的鼓勵 鼓勵我們要在一起
或許我們都不懂 什麼才是愛情
我只想跟著感覺前進
*I will Run Run Run to you
and Run Run Run to you
自然而然想你 自然而然最甜蜜
I will Run Run Run to you
and Run Run Run to you
自然而然靠近 想自然而然慢慢愛上你*
我 該躲在哪裡
你用照相機 拍下我害羞的表情
看天空 藍得好美麗
像我的心情 不想任何感覺都太著急
或許我們都不懂 什麼才是愛情
我只想跟著心跳前進
REPEAT*
期待有什麼發生 要找到對的人
讓幸福就此產生 比童話快樂
或許現實中 沒有王子公主
不過這就是我們的第一步
I will Run Run Run to you
and Run Run Run to you
自然而然想你 自然而然最甜蜜
I will Run Run Run to you
and Run Run Run to you
自然而然想你 自然而然在一起
I will Run Run Run to you
and Run Run Run to you
自然而然等你 自然而然的愛情
I will Run (Run Run to you)
I will Run (Run Run to you)
自然而然靠近
想自然而然慢慢愛上你 我的你
哈哈,,可愛的Bella~

KAREN呢張幾Sexy下..引死阿Joy~
 |
2006 年 3 月 22 日 星期三  |
| 頂頂頂~ |
分類: 未分類 |
今日搭的返到學校...
岩岩好...冇遟到~
勁累但系~
MUS堂不停打喊露,,訓到比人鬧...=3="
CHIN好悶..眼訓到聽吾入書..
IS堂吾知MISS POON講乜...距不嬲都費話一大堆..
MATH又系吾明MISS 曾講乜...
跟住LUNCH.,.同SA SA去左富豪度吃..
PTH堂幫Janifer贏左塊波扳糖返來..
開心到距不停甘大叫:
"HALLO KITTY.... 你真系好~ "

然后返到屋K..
今晚要温書了~.
PS底: 你要恨就恨吧~
我冇所胃...
PS小腸腸: 哈哈..呢個名好搞笑呢~
你返工辛苦呢~
勁MIZ U呀 ~
 |
| 哎哎哎,,, |
分類: 未分類 |
呢排日日都出去...
琴晚又去左小祥祥屋K玩,,,
我挂住BB呢(孔静儀小妹妹)..哈哈...
吾知點解次次去親都吾想返去...

可能因為系我樓下既關系..
返屋K方便...

但呢两日决定悟會再去..
因為阿媽打來吊到我扑街~..

系米好粗口呀? 甘事實系比距鬧得好西利..
但吾知點解我吾驚...
話如果我再吾聽話就"的"我返大6讀書...
我冇咩所胃呀..反正大6同香港差5多姐..
两邊我都玩得開心...
但次次距都甘講...又邊一次來真..
呢两日真系要温書了~
|
2006 年 3 月 21 日 星期二  |
| 琴晚去左荃灣∼ |
分類: 未分類 |
琴晚去左阿祥間公司探班..
系荃灣間M2..
D人都好NICE..
跟住影左D超级樣衰既貼纸相,,,
超冇引∼
跟住就梗系去探阿孔静儀小妹妹啦~
可愛程度爆登...
距自擺左好多POST比我影相..哈哈哈..
祥~.
勁搞野~
呢排成日夜返..
比人閙吾少..
算啦,,,
由距NA~
但我要讀書,,,
TEST一定要成功呀!!!!!!!
文雪茵加油呢~
 |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 27 | »
|