[來過我日記就吾該留言.呢D系對我既尊重] * 我愛黑澀會.
今日約左阿鋒,阿底,傻傑同埋一個同我同名既女仔....叫"細欣"..我地去左車公庙拜神....求左支签..,都吾知個伯伯講咩..
去左傻傑度豆利事..真系吾多好意思...><
PS:如今如何是好?
之前個日記成日都整吾到相..勁煩..
所以衣家用呢個...
今日打蛇餅,我文雪茵平生第一次着甘高既高争鞋...差D扑死我~仲要系甘比D人推來撞去tim...真掺~
上面果d系我系大6同婷影的...XD'''
竟然比我發現左陳立鏘個死傻仔張相...= ='' (注意:系左上角裹位..)