今日混合左3科最難 -0-'
SCJ ; HIST ; GEOG..!
SCJ 我最廢咖Ia ' 真系怕追吾上 >__<'
其實追吾上好耐咖Ia -0-
11月黎期開測驗
真系好驚吾合格 >﹏<
要快d追追追!
今日系甘問人野
希望自己會明>__<
呢幾日會照常寫 bl0g -]
y0
{如果想要d bl0g ge 語法; add我msn ; [email protected]}
{例如音樂語法,鼠標....;我會盡量比李 -v-}