今日好多功課`{個人認為}
拿;我剩系 DW 都做死人 |﹏|
仲有作文t!m
一向我都認為作文最煩
要花心思..'
不過今日都算快.,;
以40分鐘做哂
英文個網系www.notcot.com/archives/2007/07/simpsons_coutur.php
我諗有d人會抄錯
擺系道比人睇-]
不過我諗住做一兩幅圖
聽日番去再抄人-0-..
因為hist有野要執..!
今日好煩好討厭
不過好彩帶齊書
{除左英文reading comperhenion<<吾知系米甘串}
不過m0記到{應該>__<}
botiyeah' yeah!
分享時間到:
bon{磅} jour{豬} - -' [good morning ge 意c}
|