今日12點起身,食完野on msn,之後見到盧港生,之後盧港生要我俾d野佢,落到去,佢叫我同佢去買書,因為佢昨日唔記得去買,我地去左商務,但係冇,所以我地決定去旺角買.盧港踢拖去旺角,我地係地鐵用部手機打機,,,,,,,,,,去到旺角,首先去左買書,之後係旺角逛,我地飲左杯珍珠奶茶同埋食左串魚蛋,d魚蛋好難食..跟住去左朗豪坊,我地遊電梯河,我地找到歡樂世界,去左玩,我用左20元,玩左6粒糖....4點就返左去...............