我朝早7點去左李家豪度幫佢拿野,d野超重拿到我死下死下,之後去到陳耀鴻度.9點30分,全部人到晒,我地去碼頭,,,,,,我地到左梅窩,但係未夠鐘,我地係海邊坐,李家豪就找屋,佢地找左成粒鐘..之後佢地昆我地話未找到,攪到我同幾個人去找,我地找左10分鐘就找到啦,返到去,超無奈................之後我地可以去屋啦,間屋都幾好.食完午餐,就去左沙灘,沙灘D水超咸,仲好苦,D泥好似屎咁,想嘔.....去完沙灘番左屋度,去完飯之後打陴,跟住仲玩7級豬...到3點就訓左.......