剛剛作完文,
作到我嘔血,
作左兩粒鐘.....
今日旱會查儀容,
好材我剪左指甲,
英文堂出左去,
講山頂,
講得好差,
希望合格.....
中文小測都幾好,
我日以為可以番家,
點知要開超會無奈..................