今日又耍返去操人,
個個星期都要,,,,,
成日都見到羅曜慰,
又同佢捉左盤旗,
都係輸左,,,,
食飯完見到李家豪佢地,
佢地返團契,
我操到3點走左,,,,,,
今晚要溫書,
要勁過歐........^_^