今日同menson 去打波,
一朝早8點幾去左花墟,
同佢打左1.5小時,
本來我想走(因為無水返屋企飲),
但係佢話打多1粒鐘就同我落去買野飲,
佢話咁樣可以練到體能,
跟住我同佢落左惠康買野飲,
再去宣小對面ge球場又打,
打到12點完場....
之後我返去沖左涼,
同佢玩vLan......(閱讀全文)
今日同左昆同釗 去swimming 本來去rainbow到 swim 我地搭bus去 點知早左4個站 我地稔住好快到 點知走左1個鐘先至睇到個swimming pool ge頂部 釗就搭的士去左9龍仔到swim 後來我同昆都稔2個人無咩好玩
so 我地搭番的士去9龍仔同釗去swim=_= 唔該cm~~~
今日起身就溫書 ,,,溫完就打機...打到4點中 就出去打war game= = e+返到尼= =好tired呀==
今日朋友借左m 16b8比我 ,,,,我好開心 一沖 就比人射中隻手2次= = 之後 我帶住個人質 沖出去 唔小心射到人地(我fd)個頭~~~後來比佢射番2野算數\= = 我地後來計番邊個比人射中幾次..... 我比人射左3次手1次leg A先生卜3比人射6次手1次頭(d個係比我射頭個個) b先生 手頭各2次 c先生 射手7次 就係咁完左一日
今日,,,我同fd去玩war game 我扲住一把m16 射中一位fd的重要位置 令到佢......... 我就比人射中隻手 慘 last time 我比一把狙擊槍狙到把槍(m16係步槍)爆左= =我叫佢比番錢我買個= =估唔到狙擊槍係咁強ge- -