我好耐都無上qooza,,, 唔知做咩突然想上番+_-* ......................... d數學(功課)真係好易= = 係d英文就...............
超慘~~~~星二(明天)就要測英文~~~~~
仲有lor~~~~個死人豪(李俊豪)借錢唔還~~~下次唔q借比佢~~~~~~~~~~
大家讀官加的同學小心@@
快樂(^^)"
要留言同埋講幾時test@@"
超!!!!!今日lo,,我地1a個個同個1b仔打,我地7個打佢一個=_= 佢條白痂都有今日~~~~係咁打我地,,寶寶哥好波=_=我e加同你好fd,,,唔會再打你嫁啦=_=
今日好無聊~.~同d fd去富昌踩單車,,,黃國生踩到撞車,,,,,笑(哈) 同埋潘仔係我地飲野ge時候個笑話,,,,笑到(講唔出口)