都唔係想打bg啦-3-
所以我唔係成日打~~
....前排我都feel到自己好似對佢無feel啦
但係... 我發覺又有番!!~
仲好想同佢傾電..
好無擔~
其實我係覺得.. 佢跟本就唔鐘意我"
如果唔係..做咩對我咁冷淡..??!~
到底點算好~~.." 當然 唔代表我想同佢拍"~!!
....某人講得岩~.. 唔係個個都會鐘意比起自己細好多ge人!~""
金日係咁多先啦.."!!