-.-.. 我又打啦!
講得好其怪呢~
無計=.= 我都唔係好想打-口-
見我d 好好好朋友 叫我打 我先打>v<
唉-口-..
不喜歡在bg 說感情是了._. ..
所以我都無咩野好講..
不過 e2個月起嘛去左2個地方玩~
算好ga啦*_*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
其待....
你的回應.."*
快點..~* 快點! 發覺吧.."~