我今日冇同過王智仁talking呀!但係其實我覺..王智仁係love我嫁!但又唔係好鍾意果隻喎!即係...我都唔知點講好..即係我好似係佢嘅back-up girl friend咁囉~~
算啦!不過無論點樣..我都依然會禁love佢同埋輝輝~~
今日係家長日,我除左見家長之外,我仲要幫手服務(由8:40~4:30)
但原來王智仁都要服務(XD~~)
跟住番緊去school嘅時候,無啦啦見到王智仁,跟住我同佢就一齊番school
沿途有好多人望住我地!搞到我好似同佢一路拍住拖番去咁!(偷笑~~)
仲差D比主席見到添呀!!!好彩冇見到姐!如果唔係就死啦!?!?
當同你love嘅人講左鍾意佢之後原來會好D嫁!
因為喺我未同智仁/輝輝講我鍾意佢地之前,我每一次見到佢地個心都係到''僕僕跳''咁跳!
但我同佢地講左之後,每次見到佢地不但冇左''僕僕跳''果種feel,仲同佢地fd左添!!!
今日夜晚,沈加朗佢打電話比我,根住我地唔知傾左D咩!佢無啦啦同我講話:「哥哥會保護你哩個弱小嘅妹妹加嘛!!!」(驚~~)
我唔可以再叫王智仁做仁仁啦!因為我已經頂唔順啦!我自己都聽到想嘔~~啦!
但係又唔知叫佢做咩好?叫佢做咩好呢?(煩~~)
其實對我尼講,同到心愛嘅人講兩句野,我心都已經覺得好happy啦!!!
因為 我同輝輝係同一班嘅關係,所以我地可以時常talking!
但係我同仁仁唔係同一班,所以我次次想同佢talking都要上去1D到搵佢,但佢都唔係次次都會同我talk!!!
我宜家先發覺原來我係鍾意仁仁多過輝輝嫁!!!(唉~~)
最中間果個就係仁仁啦!!!