我今日見到佢!我雙眼望實佢,佢雙眼又望實我!好似身處係只有我同佢嘅地方咁!
好似大家嘅眼神只有對方咁!?!?(超sweet呀!)
我真係好鍾意你呀!xxx
我超happy又擔心呀!Because我今日係msn到同左我暗戀嘅人表左白!(happy)
唔知聽日點呢?好驚聽日見到佢會唔知講咩!(擔心)
唉!點算?(哭∼∼)