哇啦!地精閃閃閃....<---無聊亂寫 唔洗理
慘啦....考試成績咁[好], 下年AB唔侵我玩LU...以下會簡報一下我既成績- -
IS(CHI): 61/80
IS(ENG): 25/30
ENG(READ): 22/40
ENG(WRIT): 48/100
GEOG(CHI): 51/70
GEOG(ENG): 22/30
MATHS(CHI): 42.5/70
MATHS(ENG): 22/30
HIST(CHI): 58/70
HIST(ENG): 15/30
HIST(FULL MARK): 74/100
如果聽日派完更加恐怖, 咁我預先同各位1A同志講再見QQ!
聽日會有CH, 希望唔會令我...O...r...z
分類: 未分類 |