2008-07-12
岩岩睇完丫左個blog..引發我打日記..
我唔似佢有咁大期望..對自己有要求..
我只係會揀我應付到既野..唔會挑戰自己..
其實我都好想好似丫左咁有夢想..但係我太驚失敗既感覺喇..
4C班係全級黎計唔係勁既一班..但係之中都一定有勁人..我要學丫左有目標!
我要做4C班頭10名..OK嗎..?我做唔做到丫..?
升F.4希望大家唔好唔記得3D..希望會有聚會啦..要更加團結!
3D班同學努力!!!