yahemi
暱稱: ` ya h E m I 。
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2018 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-09-01
2008-07-12
2008-07-04
2008-06-23
2008-06-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 2 月 23 日  星期六
 
 
 

 2008-02-23

 

 從未試過為自己既成績落淚...

之前我好期待家長日..而今日係我就經歷左最唔開心既家長日..知道自己既成績之後..

兩度隻眼既淚水係到打圈..我係咁眨眼..唔想佢流落黎..

出左課室..d眼淚又湧左出黎..我又係咁眨眼..我唔想俾人知我喊..

番home果陣..落緊細雨..好似我既心情..

番到去..我即刻走入間房..跟住就係咁喊..唔敢喊出聲..因為唔想俾老豆知..好辛苦丫..

之後sd左個sms俾杏..但係又唔想回.....左又打左電話黎..真係好多謝你地....

我真係要努力喇..唔可以再俾D成績衰落去..唔想再有個唔開心既家長日..

我要堅強..堅強再堅強!!!

 

發表時間:2008-02-23 07:16 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 yahemi 的日誌)


Miss Chow 於 2008-03-08 01:32 AM 發表:
盡力吧, 我相信你可以做得更好, 支持你啊~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loveling_430 於 2008-02-26 10:48 PM 發表:
唔好咁灰啦..睇下幾多人支持你..
仲有好多個考試等緊你嫁..努力
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BB7 於 2008-02-24 05:34 PM 發表:
你好啊!我是呀B,呀B是我^^哈*
雖然,我唔可以第一時間安慰你,
但都想同你講一聲"加油!!"(好老土tin!)
點都好啦!你努力就一定可以架!
為左成績唔好喊,係證明你好重視你的成績...
soso...要+油呀!

我想應一應我樓上個個...
原來,你成日屋企偷偷哭泣...{真係唔明解>重有"成績雖然系差左,,但系進步都可以易d丫ma.."
呢句野你係想講咩?!-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



杏 於 2008-02-23 09:54 PM 發表:
你唔回SMS..搞到我擔心你..
今次唔得..下次再努力囉!
下學期一定會進步咖!
失敗奶成功之母^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HeymyGloria 於 2008-02-23 09:16 PM 發表:
我成日都為成績喊ga wo..
成績雖然系差左,,但系進步都可以易d丫ma..
你就當俾下幾會俾我地進步咁囉!!
我相信你下次一定會進步ga!!
我教你數學啦!!^^v
聽{農夫 音樂大亨 13. 陳展毅歌}
痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!
痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!
痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!
痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!
痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!
痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!
痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!
痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!
痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!
痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!
痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!
痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!
痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!
痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!
痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!痴ling要加油!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]