| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| *Love* |
|
|

| |
|
|

2006 年 6 月 17 日 星期六 |
/  |
失敗的我什麼也做不到
討厭/////
為何我0的世界是這樣
|
| 刊登時間︰2006-06-17 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2006 年 6 月 14 日 星期三 |
...  |
今日肚仔痛左成日啊~今朝痛到攞命'''''超痛>>唔知點解會畏痛/////////之後去sick room擦油--好左d[[[[lunch去食野食完仲痛..........>~<晏周個兩堂life又要出去...頂硬上~~痛到我直唔到身>''<仲要俾人話扮野.....唉...after school我地去m記..becuse德德brithday..我地buy左brithday cake同零食~~去左一陣頂唔順..德德吹完x燭我就走左...返屋企由於冇錢答唔到的...鳴鳴...真可憐><自己行唔知行左幾耐...痛超痛..差d行唔到返黎=]]
今晚啊媽煲粥啊~~好好味....d雞翼仲好味..嘻嘻^0^
啊聰唔理人-^-
不過有啊媽~~佢入我間room問我邊到痛又講dxxx |
| 刊登時間︰2006-06-14 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2006 年 6 月 5 日 星期一 |
happy  |
今日好開心丫[[[[=嘻嘻....
知道點解嗎????????????????????????
因為....好多原因///////////
天日啊聰生日-00-好開心...雖然唔可以一齊過~~but..唔緊要~嘻'''''因為........................
今日返黎'''''''啊媽整左我最鐘意既雞翼啊;;;;;;;佢得登去街市buy黎整俾我食嫁~好sweet丫
雖然今日有唔開心不過已過去啦~~~~~麗同紅話今個week出黎牙]]]]]]]]]-
kaka好開好開好悶心^0^
我要多謝我身邊的所有人''''嘻嘻-
我知你地會永遠在我身邊嫁---是嗎~~
**FoReVEr ]]] |
| 刊登時間︰2006-06-06 12:08 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 43 | » |

Next Day ..WALCOME You Back |