| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| *Love* |
|
|

| |
|
|

2006 年 10 月 6 日 星期五 |
HIHI  |
HIHI我又黎啦。。。好挂住HK AR。。。TODAY IS 中秋节。。
祝大家节日快楽。。。
超挂住你地。。。你地过得点AR。。
有无写信给我啊。。》《
好期待圣诞节~~~~嘻嘻。。
|
| 刊登時間︰2006-10-06 10:49 AM [ 訪客留言(42) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2006 年 9 月 15 日 星期五 |
HIHI  |
>.<无人上来..可能太耐无打啦...可怜....
TODAY..天气明朗..嘻><
我系到过得几好AR..过得几HAPPY..无人敢哈我..*^-^*
识左好多FD>0<
我收到你地的信信啦..已回左LA..
55∼∼要同你地分开甘耐..要饱受相思的煎熬/.\
我巧卦住你地吖..
|
| 刊登時間︰2006-09-15 10:47 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2006 年 9 月 14 日 星期四 |
is me  |
HIHIHII..EVERYBODY..I COME BACK...有无MISS ME AR
我又来打日记了 ,又重出江湖了...虽然远在天涯...呵呵*^-^*
你地记得要多D上来留言 ...
我MISS..你地..VERY..MUCH..
你地要等我回来...AR
要多D WRITE LETTER FOR ME..>0<
|
| 刊登時間︰2006-09-14 04:57 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 43 | » |

Next Day ..WALCOME You Back |