| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| *Love* |
|
|

| |
|
|

2007 年 10 月 16 日 星期二 |
@#日子一天一天過~~  |
又過左一日啦...其實先番左黎兩三日姐...but好似過左幾千萬年甘... 好長口...今日番以前school..去時行番果條熟悉不過的路..有種懷念的feel好重好重...想起以前好多好多的事...有happy啦..都有unhappy...果種feel好難表達...原黎有記憶是那麼好的...不願忘記那一切...突然想到joy果首<<想回到過去>>嘻嘻...school好多人都冇change...之後同啊玲去左圖書館...呵呵..我記得以前成日放學都會去嫁...因為果時成日自己一個番屋企...屋企冇人...又冇地方可去咪去圖書館lo...次次都借一大堆書番去睇...幾無聊的日子..但我都好懷念那時的日子...
其實人生就是這樣子的...在某一個階段..我地會同某d人走得好近好近...近到令人不曾想過會分開....然後..系某一個階段..我地又會無緣無故地同呢d人疏遠起來...遠得令人以為永遠都不會再遇見....我地會逐漸遺忘..then放下...but..當某個時候氣味重臨時...我地又會發現...所有的人同事都不曾在記憶中淡出...懷念的心情反而更加深了回憶中的烙印..~~~~%^@@^
|
| 刊登時間︰2007-10-16 11:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2007 年 10 月 15 日 星期一 |
懶..  |
好耐冇打dairy啦..太懶啦...來來去去又番黎香港啦...西左好多時間...本身想整d相上黎...不過由於本人太懶啦..咩都5想搞...唉...去左果邊一年啦...系果邊都發生左好多野..但都過曬去啦...好5捨果邊d fd tim..好掛住佢地...^0^之但系天下無不散延席...呢排番黎日日都系屋企...悶...好安靜...發覺自己真真真系好懶...咩都5想做...好似等死甘...侯生仔...郁下啦...嘻...同自己講...啊..I have become so fat recently .I have gained10 km la..嗚嗚...喊都冇眼淚...敗家火..要開始減肥la>< 我一定要減肥..自卑死...嗯..好耐冇同麗佢地出街街啦...上次紅紅話出又5出...不知什麼事...5知幾時先得閒出街呢..同佢地一日不見如隔三秋...宜家都5知過左幾萬個秋...5知仲要過幾個秋先有得見...55...可憐我仲要飽受思念的煎熬>< |
| 刊登時間︰2007-10-15 06:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2007 年 8 月 15 日 星期三 |
煮飯仔...  |
今晚啊媽無啦啦叫我煮飯....雖然我系識..但都有成年冇入廚房啦...經過今晚我先知原黎我5識煮野嫁...可怜.. |
| 刊登時間︰2007-08-15 11:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 43 | » |

Next Day ..WALCOME You Back |