| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| *Love* |
|
|

| |
|
|

2008 年 3 月 9 日 星期日 |
懷念...  |
今日LUNCH TIME同LING去食野..THEN我地傾傾下傾到中學時..[[人人食野都會一路傾一路食啦..甘先有食慾嫁嘛..HAHA專家講嫁..>>>而我就系個個專家..]]]嗯..真系好懷念中學...以前系好想可以快D讀大學..但宜家我反而好想再著番校服去番學..><
|
| 刊登時間︰2008-03-09 01:19 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2008 年 3 月 3 日 星期一 |
大個女...  |
本身我仲以為18既生日會系就甘過左..估5到系就12點MY BEST FRIEND會打黎...真系好開心..超開心...好掛住佢地啊..><真系好想番HK..今年生日真系好開心..有甘多重要人物陪我..MY BEST AND MY BOY FRIEND...好多謝RYAN仲特別去寄GIFT俾我...份禮物真系有D貴重...有啦..18大個女LA...HAHA.. |
| 刊登時間︰2008-03-03 12:19 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2008 年 2 月 27 日 星期三 |
人生...  |
今日一起身就系雨天..BY THE BUS望住WINDOW外...灰灰的天空..落住雨..突然好想好想HOME張床..我一直最LIKE既就系系雨天可以系屋企訓教...我特別LIKE嫁...不過好似無甘試過...HEHE..
今日上堂.....真系..只系一個字..凍凍凍凍..今日都有好多人黎上堂..可能系人多啦..=.=個冷氣開到好鬼死大..甘岩我又系系冷氣位..就甘系個到吹左我一個下午...因為太凍..我都聽5入課..系甘望過時間..終於個支針行到5點啦..開心得我...太早..佢竟然去到成6點先FINISH...我就系做左SNOWMAN=.=好似都無咩學到..
AFTER CLASS系收工AND放學TIME..我地系個到等BUS..第一次太多人無上到..第二次又系甘多..第三次都系..無計唯有上啦..個BUS系逼到連個門都CLOSE5到..超多人...我都系FRIST TIME去逼BUS..=.=好辛苦.. |
| 刊登時間︰2008-02-27 01:04 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 43 | » |

Next Day ..WALCOME You Back |