| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| *Love* |
|
|

| |
|
|

2007 年 11 月 3 日 星期六 |
頭痛...  |
今日番工..超慘..今日有兩個都番咪...有點兒不喜歡他們..嘻嘻..今日痛超痛..5知系咪5夠訓...超痛啊><而且今日仲要我做晒d野..因為個負責人要我學野...今日又忙wo~~做到我出咪汗...勁..又痛頭..不過我都崖到到收工啦...痛到我就爆`啦...
今日好多人黎啊...其實5系好多既...系garnet...佢黎我都5知...好彩果時5算忙我先見到佢...呵呵...真系好...黎探我...仲有媽咪..嘻嘻...d同事都話我媽咪幾靚女...嘻嘻...當然啦...5系點生出我甘靚女呢...呵呵..
好啦..要訓啦...天日可以訓多d...
|
| 刊登時間︰2007-11-03 11:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
5開心..  |
好耐冇打日記啦..呢幾日番工都好累...不過又識左幾個fd..嘻嘻...我好眼訓...以前都訓8個鐘...宜家得番5個幾鐘...黑眼圈又重左><慘...呢兩日凍左超多多啊...凍死我啦..仲凍過往年的冬天...因為少左溫暖..呵呵...隻手就結冰啦..
今個week過得好快...日日番工...系累d..不過都幾開心...我好俾心機做野嫁...嘻嘻^^
今日5知做咩系甘做錯事...不過好彩冇俾老細鬧...
哇...我系到打日記都可以合著..好勁...我都系去訓啦...超累...>< |
| 刊登時間︰2007-11-03 12:11 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2007 年 10 月 31 日 星期三 |
...一日  |
琴日番左第一日工...系到做得幾開心啦...d人好好..得閒無時就傾傾解仔...嘻...不過系果到做成日撞到熟人lo...又做企一日wo~不過都有得偷下懶既..嘻嘻..
我一番工就找錯三次錢啦...不過好彩d人好...原黎香港地有好人wo~~
呵呵...
之後收左工就去candy到啦...原本以為番到home一定會訓死啦...點知訓5到兩個鐘就冇訓啦...
唉...都系5打啦 |
| 刊登時間︰2007-10-31 11:47 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 43 | » |

Next Day ..WALCOME You Back |