| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| *Love* |
|
|

| |
|
|

2007 年 10 月 24 日 星期三 |
無聊的日子]]]  |
又番左黎香港啦...本身系要去補英文....但人地最起碼要半年...咪冇補又番黎...嗯嗯..諗住去搵做...5系日日系home就死啦...唉..番黎甘耐要約佢地出街..約到宜家都未約到...慘...今日一日都系home坐系computer前...系甘傾..傾足一日...系吹足一日...嘻...一日就甘過左...又冇食野..一d餓既feel都冇...今晚...啊玲炒飯...哇...難食到啊...想死...比死仲慘...佢真系要去反思下....都冇我十分之一既水準仲夠膽煮俾我食...下次餓死都5食佢煮d野...今日同ar麗系到約人...超白癡...一個都冇約到...又去又5去...5知點...不過最終都系只想我地四個together....約5到冇咩所謂...好耐冇四個一起坐系到好好傾下心事啦...嘻...雖然冇咩講...but都系好掛住果種feel....啊玲今日有d病...嗯嗯..佢系病左...可能系癡左神經線左邊第三條...做咩講下四個人的事又講起啊玲...死...我都有病????
today同個fd傾解...唉..人系會變...但佢真系好灰....好傻個人...
今日對左一日電腦個頭好痛tim~又5想出街...
天日開始去搵工啦...好似我次次話搵但都冇搵到...嗯...由今日開始要改下啦...就呢一刻...講到做到...我實搵到工...嘻..加油..yeah...可能遲d就冇咩時間打diary啦...好似講得太早啦...不過我一定會做到嫁...世上冇難事呀麻...kaka..實有奇蹟既!!]]]
期待見面的那日~
千奇5好淆底...5系殺左你嫁>~<
|
| 刊登時間︰2007-10-24 08:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2007 年 10 月 18 日 星期四 |
慘...  |
今日好似冇咩發生...同啊玲出左一次街...去影相wo~~系啊天日要番大陸啦...估5到甘快...應該要讀幾耐下...可能二月先會去singapore啦...本身今日諗住約麗佢出黎...不過佢又5出...算啦...下次約過...今日5系幾想打...算啦...5打啦...明天會更好
|
| 刊登時間︰2007-10-19 12:03 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

2007 年 10 月 17 日 星期三 |
..見面..  |
55~~今日終於見到親愛的麗麗啦...都系冇變...同以前一樣...5知系咪太耐冇見覺得佢好似靚女左..呵呵...今日出一出去個頭就痛到爆...好似就裂開甘..勁痛..今日又識多兩個fd..<<好似冇問到人地叫咩>>>呵呵..傻...真系岩佢地又住石離..又系石榮樓...果個曾經寫過幾萬次既地址<<好似冇甘多>>>不過now好似冇乜關係了...唉...好悶ar...系啊...麗話去hallween啊..好想去tim...果個xx龍啊...我點會5敢去啊...嘻嘻...5知幾時先去呢...期待緊呢...kaka...哇...宜家甘夜啦...今晚有d涷...嗯嗯..天日要加多件33先得...系啊我相簿多左好多相啦...仲有好多我整到頭都暈咪...5系幾想整...遲d我去影多d post啦...宜家諗緊點整髮型好...想剪short又5想...想電又5想...想染又5想..呵呵...好矛盾啊...點好ar...好煩好煩..>~<怎麼..辦...如何好呢???煩煩煩...我想想想...頭髮都想到白曬啦..55..慘...講起慘...今日先有個傻老差d冇左手指...好蠢呀佢...學人地煮送..切野..差d冇咪手指..話是話我都好耐冇揸刀啦...就連切生果都冇tim~講到生果我又想起今日同玲去磅秤...哇5磅5知...一磅磅左個天文數字黎...真系下死我...本身已知自己肥左...都有左心理準備啦...but..一睇冇心臟病都下到有啦...好驚...系個驚天動地的數字...114...55..慘...搞到我宜家見親咩都反胃tim...天啊...點會甘肥嫁...真系歷史以黎最肥...難以接受...5怪次得俾人甩啦...唉...嘻..講笑...其實肥d得意d...麗麗都甘講啦..呵呵...
|
| 刊登時間︰2007-10-18 12:28 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 43 | » |

Next Day ..WALCOME You Back |