做咩今朝去番學仲好地地系晴天..轉眼落堂就系雨天..天氣真系話變就變一D都5留情..好5俾面..\./啊..
THEN今日得上午有課..下午本身系諗住去睇戲..不過都系無去到:P又番左HOME..
一番到就梗系訓系張床啦..之後既野系人都知啦..無解啦..我太愛我張床啦..幾個小時不見如隔3秋啊...>0<
THEN起身仲落緊雨..本身系諗住再訓...5想失去呢個訓教既大好時機..不過都系起左身..一黎我D巧課未做..二黎我驚今晚訓5著><
做功課做到我想死..個篇500字文系今日交但我到宜家仲未嘔出500個字甘多..我連用中文做都有問題..唉..不過我都系未到死期系做5出..次次D功課都系到最後先至嘔出黎=.=