2006 年 6 月 27 日 星期二  | |
|
2006-06-27 |
 
不要看這個小朋友傻下傻下
好像很開朗..她煩惱其實很多..
但又不能解決..該怎麼辦??
為了解決這位小朋友的困難..
我們助立了一個救救[她]留言基金..
只要大家留言多..就會助長[她]的身心發展..
大家仲不快一點救救她..
付出大家的無可厚非的留言!XD..
[以上對白參考自樂思會..]XDDDDDD
|
| 幾時打的︰2006-06-27 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 26 日 星期一  | |
|
2006-06-26 |

我明了..我是壞的..
請問..我應該消失嗎..?
|
| 幾時打的︰2006-06-26 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 25 日 星期日  | |
|
我真係咁吾自愛! |
我是一個鐘意自由的人..
鐘意做自由的事..不受看管..
但我知道..自由會令我麻煩,,
也會令好多人麻煩..
其實點樣做一個人..自至會令人喜愛?
我直到令一刻都不知道!真係十分難..
我也知道..因為自己做了一些事..
已經令我失去得太多太多了..
我也同意覺得做很多事..都受到不公平對待,,
如我食煙有很多人不喜歡..但他們也做..
為什麼不自我指責..而去指責他人呢?
問心一句我很不服氣..還會想..他們的資格在哪?!
很想知..但我也不想問..因為每次答案都是..一樣!
我不想再聽..以前點點點所以先至這樣..
我真係好吾鐘意..究竟?要點做A?
|
| 幾時打的︰2006-06-25 12:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|