GotCursors.com
`'AH*MAN!!,*日記

________[*  .'|!◇ 跟你沒結 果*.. 那就 不 要 拖 了°】_`]!*
* ``'-! **!||`'AH________請你不要阻我喜歡你* -))*]---
``我十分愛你`]但你只有3分=])!* 

 

 

2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天

煩惱多..心事多..問題多..誤解多..


我每天都會和朋友在晚上談心
談自己,愛情,家庭,友誼,什麼東西也會一談
仲之你發表得出來,有人回應和支持
你什麼說話都是可以盡談
但相反..會不會反感呢?

我有時也會見到一些事情會很想做
如購物,打扮,改變,選擇,什麼東西也會一想
在你買東西時..我想你會問朋友..
這個好嗎..如你心中而所想..
當然你問是一個多此一舉的事..
但當然如果真係難選擇..請教朋友不是問題
但同樣..你做完之後..朋友不喜愛..會怎樣?

我也會有時很在意朋友的說話
好像說..你很煩,收聲ah,咪嘈啦,走開啦,
這些我很憎恨..我和你談天..還要這種態度
最麻煩的事..不喜愛也不能說出心中所想
說出來朋友也會生氣..這樣我可以做什麼?

我真是不喜愛..我不喜歡這樣做朋友..
做朋友不是好言相處,,怎得呢??
最後..我又胡思亂想,,想不通..下不氣!
難道問題是我自己人的本身??


幾時打的︰2006-06-24 07:50 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天

呼..日返夜返..


最近..真係有D攰攰地..
每日7點起身返學..11點30放學..
之後..又要返工..12點30返到..收4點到..
夜晚就倍人放下狗咁..咁就一日..
都幾平淡..吾算有咩持別..最近既自己就咁了..
下年又升F2/..日日返工..-_-"攰死了..
尼種日子算吾算係..平淡得尼有點兒博命尼..
有時我諗..如果人冇咁多野煩..咁多野要做..
你話幾好..但係..事實又話比我聽..吾得..
因為咁多野..都係我一手一腳做出黎..-_-"
吾煩既話又點會有精彩既事發生..所以..
[我只可以講話..我係以上尼篇廢話度講..
我精彩事..其實真係好多..因為起碼講得上係(一手一腳)嗎..]


幾時打的︰2006-06-22 12:46 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


yamacheng
暱稱: A咩*!
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2006-07-19
紋到仆街..
唉..
*0*撚曬!
我對你感動了?
文章分類
全部 (17)
工作-_-" (1)
未分類 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
wenDY**
[-布殊..*
★,,* 鄭雞霆
牙軒!*
牙樺..
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 12
今日人氣: 6
累積人氣: 3929
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed