有好幾日冇打日誌啦!
因為黎幾日系到諗個心心手繩點整 (整黎送比人的)
今日終於比我諗到點整啦.........呵呵
e加仲學識左整狗仔同英文字
真系好天分....睇一二次就明......
整好放上黎比大家睇下先@@
等我.......................