今日勁悶law
等左成日都等唔到我想等ge人上線>"<
都唔知去左邊到鬼混啦!!!
衰人!!!!!!!!!!!!!
仲有就系聽日要返我最唔鐘意ge早更
好慘呀>"<
勁想唔返工.........但又唔得....
唉.......................................