返黎啦!!
知道我朋友謝may好大可能系2012年系英國返黎香港勁開心
唔知e加佢有冇變到呢?
同佢msn左幾次
知佢同佢男朋友生活都幾開心
我都好開心
佢今次真系好似搵到真心對佢
我真系要系到祝福一下佢
謝may祝你生活愉快呀!!!